Meros Boutique Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Església Ortodoxa de Sant Aleksyi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Meros Boutique Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gulobod 5, Samarkand, Samarkand, 140100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel BEK Samarkand
Hotel BEK Samarkand
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 37500.00 UZS per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100000 UZS per habitació només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
Meros Boutique Hotel Samarkand
Meros Boutique Samarkand
Meros Boutique
Meros Boutique Hotel Hotel
Meros Boutique Hotel Samarkand
Meros Boutique Hotel Hotel Samarkand
Preguntes freqüents
Opinions: Meros Boutique Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
18 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Edward
Viatge en grup
25 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charming hotel with fantastic service!
Edward
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Bryan
Viatge de negocis
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bryan
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Jose
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien. Si no te importa caminar un poco.
Jose
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Claudio
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Wei-hong
1 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otel’-Dior, thank you, Rahmat.
Wei-hong
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Van
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasantwalk to Registrant
Van
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
julio
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Feedback of the hotel
julio
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
18 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
フロントマンの勤務違反
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good all around. Staff spoke English.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Paolo
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel and amazing staff
Paolo
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Joergen
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thank you, I enjoyed my stay.
Joergen
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
英語、親切。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
jungsoon
14 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
방이 크고 깨끗해요.
jungsoon
Estada de 2 nits (març 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels