Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ishonch





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 G Uzbekistan street, Samarkand, Samarqand viloyati, 140100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

REGISTON GOLD
REGISTON GOLD
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.0 de 10, 1 opinió
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 37500.00 UZS per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 200000 UZS.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ishonch Samarkand
Ishonch Samarkand
Hotel Ishonch Hotel
Hotel Ishonch Samarkand
Hotel Ishonch Hotel Samarkand
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Ishonch
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kodai
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kodai
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Anders
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anders
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
観光立地が良い
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Özlem
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Özlem
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Maryam
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maryam
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Assad Asadullah
21 de set. de 2024
Assad Asadullah
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rise
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I like this hotel !
Rise
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
KANA, yodogawaku osaka
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KANA
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Takeharu
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takeharu
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
RYO
7 de març de 2024
RYO
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Wilson o
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilhoso
Wilson o
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Violeta
Viatge en família
7 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Violeta
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Nicholas
24 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value, straightforward hotel
Nicholas
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Raymond
Viatge en grup
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raymond
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Markku
14 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markku
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
paolo
1 de nov. de 2019
paolo
Estada de 2 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Jinha, seoul
31 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jinha
Estada de 2 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
インド君, 東京
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
インド君
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
pilar
Viatge en grup
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Excellent location. Good friendly service.
pilar
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 14 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Tomasz
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Koszmarne spanie w ładnym obiekcie
Tomasz
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets