Dilimah Premium Luxury Hotel
Hotel per a famílies amb spa complet i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Dilimah Premium Luxury Hotel





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 109 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, banyera d'hidromassatge

Habitació doble Deluxe, banyera d'hidromassatge
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite, vistes a la ciutat

Suite, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Apartament destacat

Apartament destacat
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

79A, Mirzo Ulugbek St, Samarkand, Samarqand viloyati, 140103
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mövenpick Samarkand
Mövenpick Samarkand
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 39 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.40 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar trones o accés a la piscina climatitzada, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: maig-setembre
Es pot accedir a la piscina durant tot el dia.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Dilimah Premium Luxury Hotel Samarkand
Dilimah Premium Luxury Samarkand
Dilimah Premium Luxury
Dilimah Hotel Samarkand
Dilimah Premium Luxury Hotel Hotel
Dilimah Premium Luxury Hotel Samarkand
Dilimah Premium Luxury Hotel Hotel Samarkand
Preguntes freqüents
Opinions: Dilimah Premium Luxury Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Maria
5 de maig de 2025
Maria
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tengku Zahaimi
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tengku Zahaimi
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Alexander
7 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Sumilan
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sumilan
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Artur
23 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Artur
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Artur
9 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Artur
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
HIROSHI
28 de jul. de 2022
HIROSHI
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Elizaveta
14 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizaveta
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Arielle
14 d’abr. de 2022
Arielle
Estada de 2 nits (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Marco
8 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Marco
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Mirza Ahmed
2 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mirza Ahmed
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Ahmad
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Strongly recommend
Ahmad
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Elena
Viatge en grup
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
приятный отель
Elena
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Irina
Viatge en família
7 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Irina
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Abdul Razek
Viatge en grup
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdul Razek
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Heikki
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heikki
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
rakhshonak
6 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing experience!
rakhshonak
Estada de 2 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Ferdinand
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sad trip in this Hotel
Ferdinand
Estada d’1 nit (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)