Golden Park Salvador By Nacional Inn
Hotel a Salvador amb esmorzar gratuït i una terrassa superior
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Golden Park Salvador By Nacional Inn





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: 2-Bedroom Apartment With Street View

2-Bedroom Apartment With Street View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Manoel Dias Da Silva 979, Pituba, Salvador, BA, 41830-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Concept Hotel Salvador
Rede Concept Hotel Salvador
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 765 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 BRL per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 60.0 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Golden Park Salvador
Hotel Golden Park Salvador
Golden Park Salvador Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Golden Park Salvador By Nacional Inn
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de maig de 2025
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Maria Lucia
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Lucia
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marco Sergio
Viatge en grup
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco Sergio
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marcos V
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marcos V
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Edson
Viatge en grup
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edson
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Michael John
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ruim
Michael John
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Paula
11 de març de 2025
Paula
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vivianne
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vivianne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaciara
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaciara
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gláucia
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradável
Gláucia
Estada de 4 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
THAMIRES
Viatge en grup
8 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
THAMIRES
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Victor
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Victor
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paula
Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Paula
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Késia Maria Melo da Silva
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Késia Maria Melo da Silva
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Fernanda
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Simples, Confortável e com Atendimento Excelente!
Fernanda
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Gustavo
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Natalia
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natalia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
FELIPE
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FELIPE
Estada de 7 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Cléber
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Cléber
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Luiz De Miranda
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz De Miranda
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
marcos aurelio
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
marcos aurelio
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Adriana Morais
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Adriana Morais
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
CLAUDIO ROBERTO
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CLAUDIO ROBERTO
Estada de 3 nits (gen. 2025)