7 Saltos Resort
Hotel de luxe amb 2 restaurants i un casino
Galeria de fotos de l’allotjament 7 Saltos Resort





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
7,8 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Carregar totes les fotos de: Suite Premier

Suite Premier
El més destacat
Balcó moblat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ruta Int. 29 de Septiembre Km 4, 5 Km del Centro, Salto del Guaira, Canindeyu, 7800
Sobre aquest allotjament
7 Saltos Resort
Allotjaments similars

Tacuru Hotel Boutique
Tacuru Hotel Boutique
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 60 opinions
Preu actual: 60 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 150 USD per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
La wifi gratuïta de les zones comunes té un límit de dispositius: 5
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: 7 Saltos Resort
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
6,0
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Raggi
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raggi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
elton
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
elton
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Barulho horrível de motor ligado a noite inteira.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Cassio
19 de jul. de 2025
Cassio
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Henrique
19 de jul. de 2025
Jose Henrique
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nair
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nair
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Diogo
16 de jul. de 2025
Diogo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fredy M
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Acolhimento
Fredy M
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Paula
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paula
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Carlos
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Felipe
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Hotel in Salto de Guairá with Casino
Felipe
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Luana
19 de juny de 2025
Luana
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Maristela A P
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maristela A P
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Fernando
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fernando
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
AMAURI JOSE
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AMAURI JOSE
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Debora
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Debora
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
antonio carlos
27 de març de 2025
antonio carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Claudio
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
EMANUEL ALBERTO SPERANDIO
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EMANUEL ALBERTO SPERANDIO
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Lucas
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Bianca
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bianca
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
flavio
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
flavio
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Victor Hugo
Viatge en grup
14 de set. de 2024
Victor Hugo
Estada d’1 nit (ag. 2024)