Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marilian





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un bidet
Per cable
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un bidet
Per cable
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un bidet
Per cable
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Standard

Quadruple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Buenos Aires 176, Salta, Salta, 4400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Colonial Salta
Hotel Colonial Salta
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 163 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marilian Salta
Hotel Marilian
Marilian Salta
Hotel Marilian Hotel
Hotel Marilian Salta
Hotel Marilian Hotel Salta
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marilian
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Aline
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aline
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Xavier
21 de des. de 2024
Xavier
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Eleana
1 de des. de 2024
Eleana
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Paul Benedetg, Sumvitg
21 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Paul Benedetg
Estada de 4 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Åsa
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Enkelt hotel centralt i Salta
Åsa
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
LUIZ
5 de gen. de 2024
LUIZ
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
LUIZ
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
LUIZ
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Nelson
Viatge en família
28 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nelson
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Adelar
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Adelar
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Marcos Ismael
31 de jul. de 2023
Marcos Ismael
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Rosana
2 de maig de 2023
Rosana
Estada de 3 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Luiz Otávio
21 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Otávio
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Daniela
Viatge en família
23 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Problemas de llave
Daniela
Estada de 3 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
oscar raúl
21 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agradable lugar
oscar raúl
Estada de 8 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
HELITON
Viatge en grup
17 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HELITON
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Melisa
15 de gen. de 2023
Melisa
Estada de 3 nits (gen. 2023)
4/10, Deficient
Lourdes
2 de gen. de 2023
Lourdes
8/10, Bo
PATRICIA
Viatge en parella
31 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
PATRICIA
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
krikorian
Viatge en família
1 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
krikorian
Estada de 9 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Donald
10 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Donald
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Lucciana
8 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucciana
Estada de 3 nits (febr. 2022)
4/10, Deficient
Maria de los Milagros
Viatge en família
30 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bueno, sino te molestan los detalles
Maria de los Milagros
Estada de 3 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Claudia
14 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Claudia
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
EDUARDO
3 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
EDUARDO
Estada de 5 nits (set. 2021)