Hotel de la Linda
Hotel d'estil colonial amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de la Linda





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 51 €
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Dean Funes 80, Salta, Salta, 4400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel GS
Hotel GS
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.4 de 10, Molt bé, 13 opinions
Preu actual: 37 €
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 9 USD per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 5 USD només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 9 USD per dia (a 20 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Linda Salta
Hotel de la Linda Hotel
Hotel de la Linda Salta
Hotel de la Linda Hotel Salta
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel de la Linda
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JADSON ZELESIO
Viatge en grup
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JADSON ZELESIO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Lyndall
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lyndall
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada em Salta, Argentina
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Marcus
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel and friendly staff
Marcus
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Hidemi, TUCHIURA
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hidemi
Estada de 5 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Aparecida l
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aparecida l
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
alan
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salta worth the trip
alan
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
alan
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant stay in Salta
alan
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Fabiano
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel central en Salta
Fabiano
Estada de 9 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Amber, Regina
Viatge en parella
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amber
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
George F
Viatge en parella
5 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
George F
Estada de 6 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Antonella
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruidos molestos en la mañana temprano
Antonella
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
laura
7 de set. de 2019
laura
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Noe
Viatge de negocis, Viatge en grup
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noe
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Laura, Despeñaderos
Viatge en família
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Teresita
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hermosa Salta
Teresita
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Guillermo, Santa Cruz Bolivia
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Guillermo
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bom
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendable
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’oct. de 2017
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2017)
4/10, Deficient
Cesilia Ester
22 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Cesilia Ester
Estada de 5 nits (jul. 2017)
2/10, Horrible
Gustavo, resistencia
28 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei