Greet Hotel Salon De Provence

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Salon-de-Provence amb servei de recepció les 24 hores i bar

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Greet Hotel Salon De Provence

Recepció
Exterior
Bar (a l'allotjament)
Exterior
Habitació familiar (Pop. 5 people) | Espai de treball apte per a portàtils i habitacions insonoritzades

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • S’admeten animals
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Esmorzar disponible
El preu actual és de 72 €
taxes i impostos inclosos
4 de nov. - 5 de nov.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació doble, 1 llit doble (POP Room)

8,6 sobre 10
Excel·lent
(12 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals (POP Room)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació familiar (Pop. 4 people)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació familiar (Pop. 5 people)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit doble i 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
728 Avenue du 18 juin 1940, Salon-de-Provence, Provence, 13300

Què hi ha als voltants

  • Base aèria de Salon-de-Provence - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Castell de l'Emperi - 2 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Acadèmia de l'Aire Francesa - 3 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Museu Nostradamus - 3 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Saboneria Marius Fabre - 4 minuts en cotxe - 2.8 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Salon: 9 min en cotxe
  • Marsella (MRS-Aeroport de Marseille-Provence): a 31 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Colombus Café - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Paul Café - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪McDonald's - ‬18 minuts a peu
  • ‪Hotel Restaurant Campanile - ‬11 minuts a peu
  • ‪Burger King - ‬20 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Greet Hotel Salon De Provence

Hotel al districte comercial
Greet Hotel Salon De Provence ofereix un bar i més. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), dispensador d'aigua i servei de recepció obert les 24 hores
  • Ascensor i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Les 71 habitacions ofereixen comoditats com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i oficines.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • Televisors de pantalla plana de 128 cm amb canals digitals
  • Armaris robers o de rebost, calefacció i servei de neteja diari

Premis i afiliacions

Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Green Key (fundació per a l'educació mediambiental), que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:00: 13,90 EUR per adult i 6,95 EUR per nen
  • Un bar

Per a famílies

  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Dispensador d'aigua
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Catifa fina a l'habitació

Més serveis

  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
  • Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Vaixella reutilitzable

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 128 cm amb canals digitals

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Cadira d'escriptori
  • Calefacció
  • Despatx
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 10 EUR per animal de companyia per dia.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 1.22 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.90 EUR per adult i 6.95 EUR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

Puntuació nacional

Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.

L’allotjament també es coneix com a

Greet Salon De Provence
greet Hotel Salon De Provence Hotel
greet Hotel Salon De Provence Salon-de-Provence
greet Hotel Salon De Provence Hotel Salon-de-Provence

Preguntes freqüents

Greet Hotel Salon De Provence accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos. Es cobra una taxa de 10 EUR per animal de companyia i per dia. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa allotjar-se a Greet Hotel Salon De Provence?

Amb data 22 d’oct. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Greet Hotel Salon De Provence el dia 4 de nov. de 2025 són d'almenys 70,03 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Greet Hotel Salon De Provence?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Greet Hotel Salon De Provence?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Greet Hotel Salon De Provence?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Greet Hotel Salon De Provence?

Aquest hotel al districte comercial i a menys de 3 km de les atraccions següents: Castell de l'Emperi, Museu Grevin de la Provença i Museu Nostradamus. Font Moussue i Golf École de l'Air també són a menys de 3 km.

Opinions: Greet Hotel Salon De Provence

Opinions

8,2

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 56 de 110 opinions
Puntuació 8: Bo. 29 de 110 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 10 de 110 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 110 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 110 opinions

8,6/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

2,8/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Catherine

Estada d’1 nit (ag. 2025)

4/10, Deficient

Laura

Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Claire

Assenseur sale, nous venons depuis 3 ans et je trouve que la propreté se dégrade. La télé ne possédons pas TF1 nous avons demandé de leur, personne n’ est venue car pas le temps.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Mardarembal

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Le petit déjeuner de pauvre avec une seule personne qui s'occupait de tout. A la réceptionla personne qui a fait notre check in samedi apres midi etait bien mais les 2 receptionnistes du mardi apres midi et mercredi matin n'ont pas été polies et professionnelle vu qu'on etait 15 personnes de la même famille et d'origine indienne venues pour un mariage à Aix c'était toujours des suspicion alors qu'on a réglé nos chambres pour tout notre sejour la réceptionniste de mardi après-midi a dit qu'on devait encore sur une chambre on a dû lui montrer le relévé de banque pour se justifier aprés elle est venue nous expliquer que c'est Expedia qui a fait l'erreur alors qu'on a réglé directement avec l'hôtel j'ai demandé de changer mes draps pas fait j'ai demandé les draps pour le faire moi même on a ressenti qu'on n'était pas du tout le bienvenu dans cet hôtel malgré qu'on payait comme tout le monde un lavabo bouché depuis samedi on a informé la réception jusqu'à le départ mercredi rien n'a été fait. Le night de mardi soir etait sympa. Ça nous a gâché notre voyage. Pas de professionnalisme L'hôtel est vieillot mais si le personnel était chaleureux ça aurait fait la différence.
Estada de 4 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Eros

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Ben

Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Eddy

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Vladan

Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Jacques

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Franck

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel récent, chambre bien aménagé
Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

Fernand

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
La climatisation de la chambre 305 est à revoir. Cause?un bruit insupportable!!!
Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

Benoît

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel, à fuir à tout prix ! La télé ne fonctionne pas dans ma chambre… Je le signale dès mon arrivée, et on me dit que je dois essayer de réparer, parce que personne n’a le temps de s’occuper de moi ! Au petit déjeuner, une dame anglaise se plaint que sa douche fuyait dans toute la salle de bain! Ensuite un couple de personnes âgées, raconte que le pommeau de douche est cassé… On leur demande s’ils ont essayé de réparer… À part une relative propreté, le petit déjeuner est horrible, et l’hôtel ne mérite pas ces trois étoiles !
Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

Patrick

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
climatisation excessive dans la chambre à l'arrivée douche froide le matin...
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

laurie

Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Natalie

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
The room could sleep 5, we were 4 Fine for a night; tight accommodations
Estada d’1 nit (maig 2025)

2/10, Horrible

Alessia

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chambre réservée deux semaines en amont. La veille je reçois un mail m’indiquant que ma réservation a été déplacée à l’hôtel ibis. Arrivés sur place, on m’informe ne pas avoir de réservation à mon nom. Je me rends à l’hôtel Greet qui me redirige à l’hôtel ACE. Ce dernier m’indique avoir une réservation pour deux personnes (nous étions 4…). Finalement, je suis redirigée à l’hôtel d’Angleterre, obligée d’avancer les frais. Le responsable de l’hôtel Greet est injoignable !!!!!! Inacceptable de balader les clients ainsi. Je déconseille fortement !!!
Estada d’1 nit (maig 2025)

4/10, Deficient

Kenneth

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

No Aircondition and very hot room

According to hotels.com this hotel has aircondition, but they shut it down during low outdoor temperature. So it’s not possible to turn it on when the outdoor temperature is 28 degree C. Just write when it’s on and off - then I will choose another hotel.
Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Henri

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

Laurent

Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

Franco

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Uno stop a salon deProvence durante il viaggio

Ottimo hotel per uno stop durante un viaggio. Il personale è accogliente e il parcheggio è chiuso . Consente un discreto relax avendo anche un ristorante é di fronte .
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

sofien

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Clean, comfortable, convenient hotel in Provence

This hotel was great for a 1-night stay during a road trip across Provence. Clean, comfortable, friendly staff. They also have a restaurant / coffee shop, and even games in the lobby.
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Kamel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Yousfi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

MOHAMED

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)