Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Logis Hôtel du Dauphin





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

57 Boulevard de la République, Salbris, 41300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le Parc
Le Parc
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 28 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 9.00 EUR per adult i 9 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Logis Hôtel Dauphin Salbris
Logis Hôtel Dauphin
Logis Dauphin Salbris
Logis Dauphin
Logis Hôtel du Dauphin Hotel
Logis Hôtel du Dauphin Salbris
Logis Hôtel du Dauphin Hotel Salbris
Preguntes freqüents
Opinions: Logis Hôtel du Dauphin
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jos De, Calgary
Viatge en parella
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jos De
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
LOUVET
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LOUVET
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
MARIE-JOSE
20 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MARIE-JOSE
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Erica
29 de jul. de 2023
Erica
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
juge
31 de març de 2023
juge
Estada de 3 nits (març 2023)
8/10, Bo
Bruno
14 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Christine
1 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellente étape.
Christine
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
benjamin
Viatge de negocis
9 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
benjamin
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
carole
Viatge de negocis, Viatge en família
17 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
carole
Estada de 3 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Jean
15 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Emmanuel
Viatge de negocis
4 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmanuel
Estada de 2 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
benjamin
Viatge de negocis
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
benjamin
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Bertrand
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Small room, but nice place overall
Bertrand
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
William
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location for a stopover
William
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Karine
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon séjour!
Karine
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Jean Luc
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Luc
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Peter, Suffolk, UK
Viatge en grup
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
yohann
5 d’oct. de 2018
yohann
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Sara
14 de set. de 2018
Convenient stop over
Sara
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Dominique
10 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dominique
8/10, Bo
ANGEL
15 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Culinaire aanrader
ANGEL
Estada d’1 nit (oct. 2017)