Smile Hotel Kitaasaka
Hotel a Asaka amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Smile Hotel Kitaasaka





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, no fumadors (Semi-Double)

Habitació doble econòmica, no fumadors (Semi-Double)
8,4 sobre 10
Molt bo
(17 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Double Room - Non Smoking
Semi Double Room-Non-Smoking
Japanese-Western Mixed with Bath
Double Room With Bath
Twin Room With Bath
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-5-5 Nishihara, Asaka, Saitama Prefecture, 351-0034
Sobre aquest allotjament
Smile Hotel Kitaasaka
Allotjaments similars

Toyoko Inn Kita-asaka-eki Nishi-guchi
Toyoko Inn Kita-asaka-eki Nishi-guchi
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 267 opinions
Preu actual: 53 €
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 850 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 800 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Smile Hotel Kitaasaka Hotel
Smile Hotel Kitaasaka Asaka
Smile Hotel Kitaasaka Hotel Asaka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Smile Hotel Kitaasaka
8,2
Molt bo
8,0
Neteja
8,0
Comoditats
8,4
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 10 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Hiroyuki
18 d’oct. de 2025
Hiroyuki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
17 d’oct. de 2025
??
Estada de 6 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Yasutaka
25 de set. de 2025
Yasutaka
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
和弥
Viatge de negocis
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
和弥
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Toru
18 de set. de 2025
Toru
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Clementsia
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clementsia
Estada de 11 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideyuki
Viatge de negocis
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hideyuki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 4 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Shosuke
27 de juny de 2025
Shosuke
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Kenji
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenji
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
??
Viatge de negocis
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jake
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jake
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideyuki
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hideyuki
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshimichi
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshimichi
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
30 de març de 2025
Matthew
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brock
Viatge en parella, Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brock
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Kenji
11 de març de 2025
Kenji
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alfred Fiifi Adu
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfred Fiifi Adu
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
MIDORI
4 de març de 2025
MIDORI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
SHINICHI
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHINICHI
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 28 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Keiichiro
8 de gen. de 2025
Keiichiro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
YUKIHARU
1 de gen. de 2025
YUKIHARU
Estada d’1 nit (des. 2024)








