Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Smile Hotel Kawaguchi





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
15 d’ag. - 16 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors

Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, no fumadors

Habitació doble econòmica, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-7-31, Saiwai-cho, Kawaguchi, Saitama-ken, 3320016
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1000 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1000 JPY per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Kawaguchi Center
Smile Kawaguchi
Smile Hotel Kawaguchi Hotel
Smile Hotel Kawaguchi Kawaguchi
Smile Hotel Kawaguchi Hotel Kawaguchi
Preguntes freqüents
Opinions: Smile Hotel Kawaguchi
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Hikaru
Viatge de negocis
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hikaru
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
????
Viatge de negocis
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
????
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jian Wen
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Jian Wen
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Timothy, Vancouver
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Hoyosikayoko
14 de juny de 2025
Hoyosikayoko
Estada de 3 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Joseph
11 de juny de 2025
Joseph
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
ヒロコ
21 de maig de 2025
ヒロコ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shinnosuke
2 de maig de 2025
Shinnosuke
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
masaaki
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
masaaki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ziyun
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ziyun
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Koumura
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Koumura
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Katsuhito, Fujimi
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katsuhito
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
DAISUKE
21 de març de 2025
DAISUKE
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
川口付近で泊まるには最適なホテル

Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
KOUHEI
21 de febr. de 2025
KOUHEI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JESICA
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
JESICA
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuki
Viatge en grup
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuki
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOJI
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOJI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
TATSUYUKI
30 de gen. de 2025
TATSUYUKI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MASAHIRO
25 de gen. de 2025
MASAHIRO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
??
24 de gen. de 2025
??
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
KOUHEI
22 de gen. de 2025
KOUHEI
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
KOUHEI
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KOUHEI
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Tomoyuki
19 de gen. de 2025
Tomoyuki
Estada d’1 nit (gen. 2025)