Hôtel de la Gare
Hotel a Sainte-Gauburge-Sainte-Colombe amb un gimnàs i serveis de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel de la Gare





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

34 RUE DE LA GARE, Sainte-Gauburge-Sainte-Colombe, 61370
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Domaine des Thomins
Domaine des Thomins
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
10.0 de 10, Excepcional, 33 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 4.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 9.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per entrada tardana: 10.00 EUR, per les entrades entre les 21:30 i les 23:30.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Gare Sainte-Gauburge-Sainte-Colombe
Gare Sainte-Gauburge-Sainte-Colombe
Gare SainteGauburgeSainteColo
Hôtel de la Gare Hotel
Hôtel de la Gare Sainte-Gauburge-Sainte-Colombe
Hôtel de la Gare Hotel Sainte-Gauburge-Sainte-Colombe
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel de la Gare
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
lesley
Viatge en parella
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
lesley
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Fanny
Viatge en família
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fanny
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
françose
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
françose
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
BERNARD
Viatge de negocis
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BERNARD
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
très bien tenue
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Patrick
14 d’abr. de 2024
Patrick
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
PASCAL
7 de febr. de 2024
PASCAL
Estada de 5 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
jean-claude
Viatge en família
12 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean-claude
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Nicolas
Viatge de negocis
12 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Nicolas
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Sébastien
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sébastien
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Sharen
18 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet, comfortable room with great service and bre
Sharen
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
aline
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
séjour bienfaisant, merci
aline
Estada de 2 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
christiane
Viatge en parella
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
christiane
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Francoise
2 d’ag. de 2021
Francoise
Estada de 4 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
René
Viatge de negocis
11 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel, zeker gelet op prijsniveau
René
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
nicolas
Viatge de negocis
27 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nicolas
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Julien
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Julien
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Stéphane
5 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stéphane
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Johnny
Viatge de negocis
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne surprise
Johnny
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Leroy
21 de nov. de 2019
Leroy
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
LOUIS
8 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LOUIS
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Magalie
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magalie
Estada d’1 nit (ag. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels