Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel le Bretagne





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Balcó
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Planxa i post de planxar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7 Avenue de la Republique, Saint-Nazaire, Loire-Atlantique, 44600
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els c àrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 7.40 i 9.40 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel le Bretagne
Hotel le Bretagne Saint-Nazaire
le Bretagne Saint-Nazaire
Hotel Bretagne Saint-Nazaire
Bretagne Saint-Nazaire
Hotel le Bretagne Hotel
Hotel le Bretagne Saint-Nazaire
Hotel le Bretagne Hotel Saint-Nazaire
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel le Bretagne
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
9 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Sylvain
6 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvain
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Aline
Viatge en família
31 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon séjour et un super accueil bon courage
Aline
Estada de 4 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Anowar
Viatge en grup
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anowar
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Thérèse
Viatge en grup
9 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thérèse
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Thérèse
Viatge en grup
9 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
séjour très satisfaisant accueil sympa et propreté
Thérèse
Estada d’1 nit (set. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Décevant
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
bruno
Viatge en família
15 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
séjour le Bretagne
bruno
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Suzanne
Viatge en família
20 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Suzanne
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
PRISCILLA
Viatge en família
12 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
PRISCILLA
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Yves
11 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yves
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
William
Viatge de negocis
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel de centre ville
William
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Marie Christine
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Marie Christine
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pas terrible du tout
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Blasco, Marseille
Viatge en família
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Blasco
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Patrick
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
accueil peu souriant mais aimable
Patrick
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
François-Xavier
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
François-Xavier
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
sophie
17 d’ag. de 2019
sophie
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
veronique
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
veronique
Estada de 2 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Arnaud
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Très moyen
Arnaud
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
janh, hsrdenberg
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Standaard hotel eenvoudige kamer
janh
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Jacques
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacques
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)