Kyriad Chalons En Champagne - Saint Martin
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Col·legiata de Nostra Senyora de Vaux
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kyriad Chalons En Champagne - Saint Martin





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 71 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenue du 8 Mai 1945, Saint-Martin-sur-le-Pre, Marne, 51520
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Cit'Hotel Le Montreal
Cit'Hotel Le Montreal
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Bar
8.4 de 10, Molt bé, 112 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.90 EUR per adult i 6.95 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Campanile Chalons en Champagne Saint Martin Hotel
Campanile Chalons en Champagne Saint Martin Hotel
Campanile Chalons en Champagne Saint Martin
Campanile Chalons en Champagne Saint Martin
Hotel Campanile Chalons en Champagne - Saint Martin
Kyriad Chalons En Champagne - Saint Martin Hotel
Hotel Campanile Chalons en Champagne - Saint Martin
Campanile Chalons en Champagne Saint Martin Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Kyriad Chalons En Champagne - Saint Martin
Opinions
7,0
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Giulio
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giulio
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Thierry
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nuit pas vraiment reposante
Thierry
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for one night stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claire
6 de febr. de 2025
Claire
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giulio
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giulio
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JEAN LUC
9 de des. de 2024
JEAN LUC
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Julien
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité prix
Julien
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Franck
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franck
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Giulio
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giulio
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Frederick
Viatge de negocis
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederick
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en parella
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Christele
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christele
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Christophe
18 d’oct. de 2024
Christophe
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Julien
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Julien
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Joanne
Viatge en família
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanne
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
jerome
Viatge de negocis
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jerome
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
anne
Viatge de negocis
10 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
anne
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
ALEXANDRA
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALEXANDRA
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
ALEXANDRA
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ALEXANDRA
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
OLIVIER
1 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pratique commerciale déplorable
OLIVIER
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Karim
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karim
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Rodolphe
Viatge de negocis
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
1 nuit professionnelle sans plus
Rodolphe
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Rodolphe
19 de jul. de 2024
Rodolphe
Estada d’1 nit (jul. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels