Apartament sencer
Résidence Lagrange Vacances Le Clos Saint Hilaire
Refugi d'esquí a la muntanya amb servei complet de spa i amb piscina coberta
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Résidence Lagrange Vacances Le Clos Saint Hilaire





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor
Cortines opaques
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Dúplex (Cabin and Duplex)

Dúplex (Cabin and Duplex)
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor
Cortines opaques
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Apartament, 1 dormitori (ALCOVE 6 pers.)

Apartament, 1 dormitori (ALCOVE 6 pers.)
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor
Cortines opaques
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor
Cortines opaques
2 Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rd. 19, Saint-Lary-Soulan, Hautes-Pyrenees, 65170
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Résidence Lagrange Vacances l'Ardoisière
Résidence Lagrange Vacances l'Ardoisière
- Piscina
- Cuina
- S’admeten animals
- Serveis de bugaderia
8.2 de 10, Molt bé, 38 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 400.00 EUR per allotjament i per setmana
- Taxa municipal: 1.90 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 19.90 EUR per setmana. L'import pot variar.
- Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 19.90 EUR per setmana. L'import pot variar.
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 39 EUR per setmana.
- Càrrec per animals de companyia: 39 EUR per animal de companyia per setmana.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Preu del servei de neteja: 65 EUR per estada; l'import pot variar en funció de la durada de l'estada i la mida de la unitat.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per estada.
- Taxa per la roba de llit: 9 EUR per persona, per setmana (si ho prefereixen, els clients poden portar la seva).
- Càrrec per l'ús de tovalloles: 9 EUR per persona per setmana (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Résidence Lagrange Prestige Clos Hilaire
Résidence Lagrange Prestige Clos Hilaire House
Résidence Lagrange Prestige Clos Hilaire House Saint
Résidence Lagrange Prestige Clos Saint Hilaire
Résidence Lagrange Vacances Clos Saint Hilaire House
Résidence Lagrange Vacances Clos Saint Hilaire Saint-Lary-Soulan
Résidence Lagrange Vacances Clos Saint Hilaire House
Résidence Lagrange Vacances Clos Saint Hilaire Saint-Lary-Soulan
Residence Résidence Lagrange Vacances Le Clos Saint Hilaire
Résidence Lagrange Vacances Clos Saint Hilaire
Résidence Lagrange Prestige Le Clos Saint Hilaire
Résidence Lagrange Vacances Le Clos Saint Hilaire Residence
Residence Résidence Lagrange Vacances Le Clos Saint Hilaire
Résidence Lagrange Prestige Le Clos Saint Hilaire
Preguntes freqüents
Opinions: Résidence Lagrange Vacances Le Clos Saint Hilaire
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Marie-Claude
6 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Claude
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Carlos
Viatge en família
14 de gen. de 2024
Carlos
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Sarah
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
11 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 7 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Souad
Viatge en família
3 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Bien
Souad
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
stephane
Viatge en família
21 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Bon week end en famille
stephane
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
YOAN
Viatge en família
17 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
YOAN
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
CYRIL
Viatge en família
17 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
CYRIL
Estada de 7 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
MADELEINE
9 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Une escapade à Saint Lary Soulan



MADELEINE
Estada de 4 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
SAMUEL
Viatge en família
24 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Établissement confortable est propre
SAMUEL
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Jean-Claude
Viatge en família
3 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Jean-Claude
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Gildas
Viatge en família
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Week end en famille
Gildas
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Sophie
Viatge en família
3 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Bel appartement bien agencé
Sophie
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Emeric
Viatge en grup
25 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Emeric
Estada de 7 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Gaëtan
Viatge en família
21 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Gaëtan
Estada de 2 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
michel
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
michel
Estada de 7 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Alexandre
Viatge en família
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ravi
Alexandre
Estada de 7 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
MURIEL
Viatge en família
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MURIEL
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Allez y les yeux fermés
Viatger verificat
Estada de 7 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Toby W.
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Nice ski town apartment
Toby W.
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Pascal
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
JULIEN
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JULIEN
Estada de 3 nits (març 2019)