Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Colbert





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Boulevard Du Commandant Passicot, Saint-Jean-de-Luz, Pyrenees-Atlantiques, 64500
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.45 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Colbert Hotel
Hotel Colbert Saint-Jean-de-Luz
Hotel Colbert Hotel Saint-Jean-de-Luz
Hotel Colbert Saint-Jean-de-Luz
Colbert Saint-Jean-de-Luz
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Colbert
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Pascale
Viatge en grup
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pascale
Estada de 8 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tracey
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tracey
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en parella
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
cedalia
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
cedalia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Héctor Manuel
18 de juny de 2025
Héctor Manuel
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
MICHIKO
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MICHIKO
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Karen
Viatge en parella
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Karen
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Breda
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Breda
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chantal
16 de maig de 2025
Qu è li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chantal
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pierre
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un sans faute !
Pierre
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
cailleaud
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super comme d'habitude
cailleaud
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Benjamin
6 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Benjamin
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Christophe
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel de Ville bien
Christophe
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Sandra
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sandra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Lydie
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lydie
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Benjamin
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benjamin
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
françoise
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
françoise
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JEAN-CLAUDE
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEAN-CLAUDE
Estada de 9 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gandiol
17 de març de 2025
Gandiol
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Martine
Viatge en grup
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Martine
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvie
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephane
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Stephane
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
LUC
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUC
Estada d’1 nit (febr. 2025)