Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel le Bellevue





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

28 Grande Rue, Saint-Hippolyte, Franche Comte, 25190
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Restaurant Au Perce Neige
Hôtel Restaurant Au Perce Neige
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 41 opinions
Preu actual: 118 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.34 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.00 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Bellevue Saint-Hippolyte
Bellevue Saint-Hippolyte
Hôtel le Bellevue Hotel
Hôtel le Bellevue Saint-Hippolyte
Hôtel le Bellevue Hotel Saint-Hippolyte
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel le Bellevue
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
12 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Heang
Viatge de negocis
17 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heang
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
cathie
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
res bon sejour
cathie
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
philippe
Viatge de negocis
9 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



philippe
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une tres belle vue parfait pour ce poser en terass
Thomas
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
christina
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christina
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Maxime
23 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maxime
Estada d’1 nit (maig 2019)
4/10, Deficient
Mickael
23 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mickael
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
ETIENNE
12 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ETIENNE
Estada de 2 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Corinne
14 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Corinne
Estada de 4 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 d’abr. de 2018
Das Hotel ist an einer verkehrsreichen Strasse gel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
8/10, Bo
Nelly
22 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nelly
10/10, Excel·lent
Anne-Sophie
6 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour
Anne-Sophie
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
charles, pontarlier
17 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel accueillant
charles
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
bernard
22 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bernard
Estada de 2 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Marianne
17 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marianne
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Karine
3 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karine
8/10, Bo
PATRICE
24 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació