Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mah Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,4 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Espai de treball apte per a portàtils
Habitació doble Comfort, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5 Rue de la Verrerie, Saint-Ghislain, Wallonie, 7330
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17 EUR per persona (preu aproximat).
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Mah Hotel Hotel
Mah Hotel Saint-Ghislain
Mah Hotel Hotel Saint-Ghislain
Preguntes freqüents
Opinions: Mah Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
F.M.
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Prima hotel voor doorreis
F.M.
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Vincent
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaouad
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful hotel
Jaouad
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mirek
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mirek
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Emmy
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emmy
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anne-Michèle
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne-Michèle
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ulla
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra hotell lite utanför stan

Ulla
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
jean-Francois
17 de març de 2025
jean-Francois
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MONS Hotel
Stephen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Habib
17 de febr. de 2025
Habib
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Augustinus
Viatge de negocis
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Augustinus
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raphael
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour !
Raphael
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zeer goed
Rene
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
I. Cankat
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Güzel konaklama
I. Cankat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ludovic
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ludovic
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel
Rene
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvia
18 de des. de 2024
Silvia
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Alaeddine, Philippsburg
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alaeddine
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Séverine
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séverine
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bjørn
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good
Bjørn
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Maxime
Viatge en família
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maxime
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Maxime
Viatge en família
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maxime
Estada d’1 nit (ag. 2024)