Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pedussaut





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat independent
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat independent
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat independent
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat independent
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9, Avenue De Boulogne, Saint-Gaudens, Haute-garonne, 31800
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

La Maison d'Obinat
La Maison d'Obinat
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Habitacions insonoritzades
10.0 de 10, Excepcional, 15 opinions
Preu actual: 165 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.43 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 9 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 10 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pedussaut
Hotel Pedussaut Saint-Gaudens
Pedussaut
Pedussaut Saint-Gaudens
Hotel Pedussaut Hotel
Hotel Pedussaut Saint-Gaudens
Hotel Pedussaut Hotel Saint-Gaudens
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pedussaut
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
jean-luc
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean-luc
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
jean christophe
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean christophe
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Mickael
20 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mickael
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Pascale
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon séjour
Pascale
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
LAURE
22 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LAURE
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Monique
28 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monique
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Jean paul
19 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean paul
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
gerard
6 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel class
gerard
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Mathieu
9 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mathieu
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Geoffroy
21 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geoffroy
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Pierre
24 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada d’1 nit (maig 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Wonderful friendly hard working owner
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
Alison
24 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Alison
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Anthony
7 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agréable
Anthony
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
MICHEL
7 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon plan hôtel pour passer un bon séjour à Saint G
MICHEL
Estada de 4 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
camille
17 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
suffisant pour un court séjour
camille
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
isabelle
15 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une étape à ne pas louper.
isabelle
Estada de 2 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2017)
6/10, Acceptable
isabelle
8 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
BON ACCUEUIL MAIS HOTEL VIEILLOT
isabelle
Estada d’1 nit (maig 2017)
8/10, Bo
Thomas
23 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
8/10, Bo
OLIVIER
18 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
OLIVIER
4/10, Deficient
franck
20 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions