Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Le Dauphin





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Avenue des Fontaines, Saint-Denis-de-l'Hôtel, 45550
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel du Parc
Hôtel du Parc
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 66 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.55 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.00 EUR per adult i 4.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per allotjament per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Dauphin Saint-Denis-de-l'Hôtel
Hotel Hôtel Le Dauphin Saint-Denis-de-l'Hôtel
Saint-Denis-de-l'Hôtel Hôtel Le Dauphin Hotel
Hôtel Le Dauphin Saint-Denis-de-l'Hôtel
Dauphin Saint-Denis-de-l'Hôtel
Hôtel Dauphin
Dauphin
Hotel Hôtel Le Dauphin
Dauphin Saint Denis De L'hotel
Hôtel Le Dauphin Hotel
Hôtel Le Dauphin Saint-Denis-de-l'Hôtel
Hôtel Le Dauphin Hotel Saint-Denis-de-l'Hôtel
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Le Dauphin
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Francois
Viatge en parella, Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francois
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Charlotte
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Déplacement
Charlotte
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHARNAY
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHARNAY
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
SEVERINE
Viatge de negocis
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEVERINE
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
corine
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
corine
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
François
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
François
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Arnaud
Viatge de negocis
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnaud
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Lionel
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bonne étape !
Lionel
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
jean-marc
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean-marc
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mickael
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mickael
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
fabien
25 de set. de 2024
fabien
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
kerstin
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kerstin
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Antony
Viatge en família
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antony
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Hartmut
Viatge en família amb nens petits
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hartmut
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
MONIA
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MONIA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Françoise
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Françoise
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fantastic host, rooms upstairs need some TLC
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jocelyne
Viatge en família
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jocelyne
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Ralph
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ralph
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Steven
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean Paul
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Paul
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Denis
Viatge en família
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denis
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Garry
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everything Good.
Garry
Estada d’1 nit (jul. 2024)