Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Capra Saas-Fee





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 381 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite destacada (Various Bedtypes)

Suite destacada (Various Bedtypes)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació doble destacada

Habitació doble destacada
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe (Various Bedtypes)

Suite Deluxe (Various Bedtypes)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Àtic (Various Bedtypes)

Àtic (Various Bedtypes)
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lomattenstrasse 6, Saas-Fee, VS, CH-3906
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Walliserhof Grand Hotel & Spa
Walliserhof Grand Hotel & Spa
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.2 de 10, Fantàstic, 148 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de maig, 4.50 CHF per persona i per nit per adult, i 2.25 CHF per nit per client d'entre 6 i 16 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
- Taxa municipal: del 1 de juny al 31 de octubre, 7.00 CHF per persona i per nit per adult, i 3.50 CHF per nit per client d'entre 6 i 16 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 640 CHF per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 14 CHF per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 35 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property provides guests with a city card at check-in, which offers regional Saas-Fee/Saastal discounts that vary by season. In summer, this includes access to 8 out of 9 local lifts and public transportation. In winter, this includes all PostAuto transportation and several discounts.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: desembre-abril
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 5 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Capra Saas-Fee Hotel
Capra Saas-Fee
Sport Hotel Saas Fee
The Capra Saas-Fee Hotel
The Capra Saas-Fee Saas-Fee
The Capra Saas-Fee Hotel Saas-Fee
Preguntes freqüents
Opinions: The Capra Saas-Fee
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Silvio
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvio
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Linda
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Without fault - Excellent
Linda
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dominique
11 de nov. de 2024
Dominique
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Traumhafte Auszeit
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Robin
7 de nov. de 2024
Robin
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Tobias
2 de nov. de 2024
Tobias
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marianna
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marianna
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Carl-Fredrik
Viatge en família
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carl-Fredrik
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
STEVEN
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
STEVEN
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
sylvie
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sylvie
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Yan
Viatge en família
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yan
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Marc-Olivier, Chavannes-le-Veyron
Viatge en família
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc-Olivier
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Arthur
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arthur
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Dominique
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dominique
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Michiyo
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michiyo
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabrício
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabrício
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
EUNSUN
Viatge en família
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
EUNSUN
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Alf
Viatge en família
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A genuine five star boutique hotel & experience
Alf
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Marius, Uster
Viatge en parella
19 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marius
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Olivia
Viatge en grup
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivia
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en família
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toppenhotell

Thomas
Estada de 4 nits (març 2024)