Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Metropolitan





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
9,6 sobre 10
Magnífic
(21 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ul. Juliusza Slowackiego 16, Rzeszów, 35-060
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 65 PLN per adult i 65 PLN per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 45 PLN per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 100 PLN.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Metropolitan Rzeszow
Metropolitan Rzeszow
Hotel Metropolitan Hotel
Hotel Metropolitan Rzeszów
Hotel Metropolitan Hotel Rzeszów
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Metropolitan
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed, Amman
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Axel
7 de juny de 2025
Axel
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Mariya
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Mariya
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
KEITH
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
KEITH
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
vitaliy, southampton
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
vitaliy
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Andreas Løvstad
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas Løvstad
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
seung hwan
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
seung hwan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Przemyslaw
26 d’abr. de 2025
Przemyslaw
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lyudmyla
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lyudmyla
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
David
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafal
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafal
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Timothy
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Petro
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
J
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
J
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathryn, Johnstown
Viatge de negocis
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathryn
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Silvia
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Simon
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Haim
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Haim
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Kathryn, Johnstown
Viatge de negocis
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathryn
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Stanislaw
Viatge en grup
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stanislaw
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
per arne
Viatge en grup
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mitt førstevalg og anbefaling for hotell i Rzeszow
per arne
Estada d’1 nit (des. 2024)