Hotel Princesse Flore
Hotel de luxe amb 2 restaurants i 2 banyeres d'hidromassatge
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Princesse Flore





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Privilege )

Habitació doble (Privilege )
8,2 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5 Place Allard, Royat, Puy-de-Dome, 63130
Sobre aquest allotjament
Hotel Princesse Flore
Allotjaments similars

GRAND MESS Clermont-Ferrand
GRAND MESS Clermont-Ferrand
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 184 opinions
Preu actual: 88 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 25 i 30 EUR per adult, i entre 0 i 30 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 15 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús de la banyera d'hidromassatge: 20 EUR
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions (20 EUR per persona) inclou el següent: sauna, spa, piscina i parc aquàtic.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, llits addicionals, sofàs llit o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, Chèques-Vacances de l'ANCV, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir Apple Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Es prohibeix l'entrada a la piscina, al gimnàs i a la banyera d'hidromassatge als menors de 6 anys
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Princesse Flore Hotel
Hotel Princesse Flore Royat
Hotel Princesse Flore Hotel Royat
Hotel Princesse Flore Royat
Princesse Flore Royat
Princesse Flore
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Princesse Flore
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
stéphane
Viatge en família
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
stéphane
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Muriel
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muriel
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Axel
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hôtel confortable mais on cherche les 5 étoiles
Axel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
Viatge en grup
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Marie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
philippe
Viatge en grup, Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
air d'entant et de modernité
philippe
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Philippe
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
nelly
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
nelly
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gavin
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gavin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tres belle adresse
Jacqueline
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Héla
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Héla
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
armando
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
armando
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
clément
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
clément
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
KABOUR
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KABOUR
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tristan
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tristan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
NICOLA
Viatge en grup
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

NICOLA
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michaela
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michaela
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Quentin
28 de maig de 2025
Quentin
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge de negocis
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anthony
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Patrice
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrice
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sonia
17 de maig de 2025
Sonia
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ole Greger
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ole Greger
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge de negocis, Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurent
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luxe et calme
Michel
Estada de 2 nits (abr. 2025)








