Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Skovly





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, terrassa

Habitació doble prèmium, terrassa
9,6 sobre 10
Magnífic
(26 opinions)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, terrassa

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, terrassa
9,0 sobre 10
Fantàstic
(23 opinions)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nyker Strandvej 30, Ronne, 3700
Sobre aquest allotjament
Hotel Skovly
Allotjaments similars

Griffen Spahotel
Griffen Spahotel
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 1.008 opinions
Preu actual: 218 €
taxes i impostos inclosos
3 d’oct. - 4 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 300 DKK per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 200 DKK.
- Càrrec pel llit addicional: 200.0 DKK per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir MobilePay.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Skovly Ronne
Skovly Ronne
Hotel Skovly Hotel
Hotel Skovly Ronne
Hotel Skovly Hotel Ronne
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Skovly
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jenny
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jenny
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Titti
Viatge en grup
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Titti
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Denise S.
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise S.
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dominik
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dominik
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ulrika
15 de juny de 2025
Ulrika
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Hans
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jørn
Viatge de negocis
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jørn
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Finn-Erik
Viatge en grup
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Finn-Erik
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Olof
Viatge en família
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Olof
Estada de 3 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Henrik
Viatge de negocis
28 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Henrik
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
27 de maig de 2025
Christian
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Susanne
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alt var perfekt!
Susanne
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lennart
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lennart
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Trine
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trine
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jannie
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jannie
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ralf
14 de maig de 2025
Ralf
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kasper
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kasper
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Turia
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Turia
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pia
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pia
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisbeth Peldrup
24 d’abr. de 2025
Lisbeth Peldrup
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Carsten
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Småt men rigtig godt.
Carsten
Estada d’1 nit (abr. 2025)