Hotel Major
Hotel a Ronchi dei Legionari amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Major





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

via Pietro Micca 19/c, Ronchi dei Legionari, GO, 34077
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HR Hotel
HR Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 60 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 30 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 30 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: IT031016A1MFHWCAI9
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Major
Hotel Major Ronchi dei Legionari
Major Ronchi dei Legionari
Hotel Major Hotel
Hotel Major Ronchi dei Legionari
Hotel Major Hotel Ronchi dei Legionari
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Major
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Karen
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Sabahat, Sterling
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabahat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karl, Salzburg
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karl
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge en parella
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Giorgio
Viatge de negocis, Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giorgio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Annalisa
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annalisa
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nestor
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nestor
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Julian
Viatge de negocis
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Julian
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ben
24 de gen. de 2025
Ben
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Alessandra
Viatge de negocis
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Alessandra
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelangelo
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelangelo
Estada de 7 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Osvaldo
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gutes Hotel, ruhiger
Osvaldo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Duncan
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Duncan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tadej
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tadej
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Pantelitsa
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Pantelitsa
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Elie
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elie
Estada de 6 nits (des. 2024)
8/10, Bo
John
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Business trip
John
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Toril
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toril
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Michele
Viatge en família
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel completo, vale a pena
Michele
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Pier Emilio
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pier Emilio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Geraldine
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geraldine
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Joy
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joy
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Mauro
6 de nov. de 2024
Mauro
Estada d’1 nit (oct. 2024)