Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ISOLA 1.6.3 Guest House





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica, balcó

Habitació doble clàssica, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit doble, balcó

Habitació doble Comfort, 1 llit doble, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort, balcó

Habitació triple Comfort, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, balcó

Habitació doble Comfort, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
També et pot agradar

The Republic Hotel
Centre de la Ciutat de Roma
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bar
9.2 de 10, Fantàstic, 1.024 opinions
Preu actual: 245 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via della Scafa 163, Fiumicino, RM, 00054
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Garden Inn Rome Airport
Hilton Garden Inn Rome Airport
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 2.767 opinions
Preu actual: 185 €
taxes i impostos inclosos
21 de jul. - 22 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.50 EUR per persona i per nit, fins a 15 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Isola 1 6 3 Fiumicino
ISOLA 1.6.3 Guest House Fiumicino
ISOLA 1.6.3 Guest House Guesthouse
ISOLA 1.6.3 Guest House Guesthouse Fiumicino
Preguntes freqüents
Opinions: ISOLA 1.6.3 Guest House
Opinions
8,6
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
19 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
maurice
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
maurice
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Elena
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en grup
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lilya
Viatge en parella
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lilya
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Helene
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helene
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Julia
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Deena
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deena
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Bernd, Rostock
Viatge en parella
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Regina
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Regina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Paula
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Paula
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Weon Kyeum
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Weon Kyeum
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Adriana, Mexico
Viatge en parella
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Dorothy
Viatge en parella
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Dorothy
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven, CALGARY
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Steven
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Harris
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harris
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pilar
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pilar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ALICIA
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ALICIA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carmela
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
philipe
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
philipe
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Dayana
2 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dayana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia, Brooksville
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada d’1 nit (març 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets