Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Piave





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Un cobrellit
Roba de llit italiana de la marca Frette
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Un cobrellit
Roba de llit italiana de la marca Frette
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Llençols italians de la marca Frette
Cobrellit
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
També et pot agradar

Deluxe Vatican
Vaticà
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
5.6 de 10, 4 opinions
Preu actual: 118 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Piave 14, Rome, RM, 00187
Sobre aquest allotjament
Hotel Piave
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Piave Hotel Rome
Piave Rome
Hotel Piave Rome
Hotel Piave
Hotel Piave Rome
Hotel Piave Hotel
Hotel Piave Hotel Rome
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Piave
8,2
Molt bo
8,6
Neteja
8,4
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Louisa
15 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Louisa
Estada de 3 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Lenny
23 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lenny
Estada de 3 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vacaciones en familia.
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Ewa
1 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ewa
Estada de 7 nits (jul. 2017)
2/10, Horrible
Anna, Canada
30 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Don't book this hotel!
Anna
Estada de 3 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Karin
10 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Helt klart godkänt
Karin
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Anton
22 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anton
6/10, Acceptable
Antonio
22 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Standard albergo.
Antonio
10/10, Excel·lent
Fuensanta, Córdoba
12 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena relación calidad-precio
Fuensanta
8/10, Bo
Tobiasz
5 d’abr. de 2017
Dobra Miejscówka
Tobiasz
10/10, Excel·lent
SALMI, SALMI
1 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hôtel merveilleux
SALMI
10/10, Excel·lent
pablo a
31 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lindo hotel
pablo a
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de març de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bom mas a precisar de reparações
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
MARIA PILAR
15 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel céntrico, limpio, buen desayuno y buen trato
MARIA PILAR
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lämminhenkinen pikkuhotelli
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 de març de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Zimmer nr. 5
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Volha
6 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Уютный отель в центре Рима
Volha
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Si può fare di più
Viatger verificat
8/10, Bo
miltos
1 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
polite stuff ,nice breakfast and comfortable bed
miltos
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
agréable et chaleureux
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Tatiana , Berlin
23 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
verliebt in Rom
Tatiana
10/10, Excel·lent
Romina
12 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació