Hotel Due Torri
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Sant Antoni dels Portuguesos
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Due Torri





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Caixa forta
També et pot agradar

The Style
Centre de la Ciutat de Roma
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bar
9.2 de 10, Fantàstic, 696 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vicolo del Leonetto, 23, Rome, 00186
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Capricci Romani
Capricci Romani
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
- Servei de neteja
9.4 de 10, Excepcional, 329 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per allotjament per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Due Torri Rome
Hotel Due Torri
Due Torri Rome
Due Torri
Due Torri Hotel
Hotel Due Torri Rome
Hotel Due Torri Hotel
Hotel Due Torri Hotel Rome
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Due Torri
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Patricia, Lexington, KY
Viatge en parella
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great little hotel in perfect location
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
9 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Geir Ove
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Geir Ove
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Lauren
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good spot, good people, good breakfast
Lauren
Estada de 7 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Jean-Michel
Viatge en família
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Michel
Estada de 7 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
moshe
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
moshe
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Harys
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harys
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 6 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Arnold
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arnold
Estada de 2 nits (nov. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels