Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL XX SETTEMBRE





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 166 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
8,4 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
També et pot agradar

Relais Donna Lucrezia
Centre de la Ciutat de Roma
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 931 opinions
Preu actual: 273 €
taxes i impostos inclosos
14 d’oct. - 15 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via del Macao 6, Rome, RM, 00185
Sobre aquest allotjament
HOTEL XX SETTEMBRE
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 12 EUR per allotjament per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: IT058091A1KGSPC69Y
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL XX SETTEMBRE Rome
HOTEL XX SETTEMBRE Hotel
HOTEL XX SETTEMBRE Hotel Rome
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HOTEL XX SETTEMBRE
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
7,6
Comoditats
9,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Nane
Viatge en grup
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nane
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Sara
20 d’ag. de 2025
Sara
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gursharan Rai
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gursharan Rai
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Elvis
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Elvis
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandra
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada de 9 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
2 de jul. de 2025
Charles
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Daniel
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Daniel
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ruth
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruth
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ryan
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ryan
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rayane
Viatge en grup
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rayane
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Sara
Viatge en parella, Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Sara
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Amy L
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy L
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Sten
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sten
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Joseph
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joseph
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Steve
Viatge en grup
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ulric
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulric
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Francisco Javier
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Francisco Javier
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
EDUARDO
24 de maig de 2025
EDUARDO
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Katum Wisman
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katum Wisman
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
Estada de 3 nits (maig 2025)