Klostergasthof Roggenburg
Hotel a Roggenburg, a la vora del llac i amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Klostergasthof Roggenburg





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit: doble
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Klosterstraße 2, Roggenburg, BY, 89297
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Eurohotel Günzburg
Eurohotel Günzburg
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 82 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.5 EUR per adult i 7.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament fa servir energia solar, així com un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Klostergasthof Roggenburg Hotel
Klostergasthof Hotel Roggenburg
Klostergasthof Roggenburg
Klostergasthof Roggenburg Hotel
Klostergasthof Roggenburg Roggenburg
Klostergasthof Roggenburg Hotel Roggenburg
Preguntes freqüents
Opinions: Klostergasthof Roggenburg
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Kristof
19 d’ag. de 2023
Kristof
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Martina
Viatge amb animals de companyia
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martina
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge en família
26 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jens
Viatge en parella
13 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jens
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Arjen
Viatge en família amb nens petits
14 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arjen
Estada de 3 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Anette
26 de juny de 2022
Anette
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Ulla
29 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ulla
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
GailK, London UK
Viatge en família
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
GailK
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Sofie, Antwerp
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sofie
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Noel
Viatge de negocis
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noel
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge en família
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oliver
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Günther
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Günther
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Rochus
10 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rochus
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jörg
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörg
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Pascal
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Olaf
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Für seine Klasse nicht das schlechteste Hotel
Olaf
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zwischenübernachtung
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Siri
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Usel service
Siri
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Inger
16 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inger
Estada d’1 nit (maig 2019)