Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Chamdor





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, bany privat
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Banyera i dutxa independents
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Robaardstraat 10, Roeselare, 8800
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Cortina Hotel
Cortina Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 88 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Chamdor Roeselare
Hotel Chamdor
Hotel Chamdor Roeselare
Hotel Chamdor Hotel
Hotel Chamdor Roeselare
Hotel Chamdor Hotel Roeselare
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Chamdor
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de març de 2025
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Koen
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Koen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marta
20 de nov. de 2024
Marta
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Christophe, Amsterdam
Viatge en parella
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christophe
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Rene Soerensen
24 de set. de 2024
Rene Soerensen
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Rabia
1 de set. de 2024
Rabia
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Miguel
16 d’ag. de 2024
Miguel
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 4 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Marc
Viatge en parella, Viatge de negocis
15 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
René
Viatge de negocis
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
René
Estada d’1 nit (nov. 2023)
4/10, Deficient
Rita
27 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rita
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
FLAVIO
Viatge en grup
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FLAVIO
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Yves
16 de febr. de 2023
Yves
Estada d’1 nit (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2023)
4/10, Deficient
John
Viatge de negocis
29 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zéér Nare geur in hotelkamer
John
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
CELINE
Viatge de negocis
17 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CELINE
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Pascale
Viatge en grup
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascale
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Arthur
Viatge de negocis
20 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arthur
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Stefano
15 d’ag. de 2022
Stefano
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
anne
Viatge en família
27 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Entre Bruges et Gand
anne
Estada de 2 nits (març 2022)
6/10, Acceptable
Ronny
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronny
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Francis
Viatge en família
25 de nov. de 2019
Francis
Estada d’1 nit (nov. 2019)