La Bonne Auberge
Hotel a Risoul amb piscina de temporada a l'aire lliure i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament La Bonne Auberge





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Habitació amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

La Rua, Risoul, Hautes-Alpes, 5600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel de la Gare
Hotel de la Gare
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 51 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.99 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 10.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: maig-setembre
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Bonne Auberge Hotel Risoul
Bonne Auberge Risoul
La Bonne Auberge Hotel
La Bonne Auberge Risoul
La Bonne Auberge Hotel Risoul
Preguntes freqüents
Opinions: La Bonne Auberge
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
23 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Cédric
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Cédric
Estada d’1 nit (set. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Franck
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A recommander

Franck
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon séjour !
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
VÉRONIQUE
Viatge en família
31 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon sejour dans hotel familial de montagne
VÉRONIQUE
Estada de 2 nits (jul. 2020)
2/10, Horrible
Julie
Viatge en família
15 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Julie
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Jean-philippe
Viatge en família
15 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vu de la chambre

Jean-philippe
Estada d’1 nit (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Corine
5 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Corine
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Linda
17 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Peu confortable
Linda
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Cornelis
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Risole
Cornelis
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
hotel acceuillant mais un peux vétuste
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
kirsten
28 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic place. Room, food, pool, views all great
kirsten
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Isabelle
24 d’ag. de 2018
très bien
Isabelle
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Laura
23 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Laura
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Candice
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Candice
Estada de 4 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Michael, London
14 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic setting.
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
12 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mooie omgeving, zeer matig hotel.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Marc
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marc
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Wunderbare Aussicht




Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Frank
23 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
peut mieux faire
Frank
Estada d’1 nit (jul. 2018)