Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel le Pont d'Arcole





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenue d'Aquitaine, Riscle, Occitanie, 32400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

LOGIS HOTEL RESTAURANT SOLENCA
LOGIS HOTEL RESTAURANT SOLENCA
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 28 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.15 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 7 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Pont d'Arcole Riscle
Hôtel Pont d'Arcole
Pont d'Arcole Riscle
Hôtel le Pont d'Arcole Hotel
Hôtel le Pont d'Arcole Riscle
Hôtel le Pont d'Arcole Hotel Riscle
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel le Pont d'Arcole
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de nov. de 2022
Estada de 2 nits (nov. 2022)
2/10, Horrible
Hannes
17 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay Away - Worst Hotel ever
Hannes
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Marie
Viatge en família
26 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Sejour 1 nuit
Marie
Estada d’1 nit (juny 2022)
4/10, Deficient
Louise
15 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Louise
Estada d’1 nit (gen. 2022)
4/10, Deficient
Celia
2 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hôtel en mauvais état
Celia
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
antonio
Viatge en família
26 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
antonio
Estada d’1 nit (oct. 2020)
4/10, Deficient
Kenneth
21 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
You bet it's cheap...and it should be even cheaper
Kenneth
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Zoubir
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zoubir
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
BRUNO
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BRUNO
Estada de 4 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Steve
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Chrystelle
11 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
À éviter
Chrystelle
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Yves
Viatge en grup
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yves
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Sylvie
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Séjour en couple
Sylvie
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Christian
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
BRUNO
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BRUNO
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Doorsnee accomodatie
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Franck
1 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Franck
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
fabienne
14 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
une bonne adresse pour visiter le Gers
fabienne
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Alexandre
22 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
10/10, Excel·lent
Myriam
18 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Myriam
Estada d’1 nit (març 2018)