ibis Clermont Ferrand Nord Riom
Hotel a Riom amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Clermont Ferrand Nord Riom





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
taxes i impostos inclosos
10 de jul. - 11 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble i sofà llit

Habitació doble estàndard, 1 llit doble i sofà llit
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue Louis Armstrong, La Petite Vendée, Riom, Puy-de-Dome, 63200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kyriad Clermont Ferrand Nord - Riom
Kyriad Clermont Ferrand Nord - Riom
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 889 opinions
Preu actual: 73 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.90 EUR per adult i 6.45 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Clermont Ferrand Nord
ibis Clermont Ferrand Nord Hotel
ibis Clermont Ferrand Nord Hotel Riom
ibis Clermont Ferrand Nord Riom
ibis Clermont Ferrand Nord Riom Hotel
ibis Clermont Ferrand Nord Riom Riom
ibis Clermont Ferrand Nord Riom Hotel
ibis Clermont Ferrand Nord Riom Hotel Riom
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Clermont Ferrand Nord Riom
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nadine
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
Nadine
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
LEBEZ
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
LEBEZ
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sébastien
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sébastien
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
STEPHANE
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
STEPHANE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Roger
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roger
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Massimiliano
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Massimiliano
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Jose
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Jose
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
IDRISS
Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IDRISS
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Simon
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Pierre-Rémy
12 de des. de 2024
Pierre-Rémy
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
WILLIAM
Viatge de negocis
28 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Froid !!! Brrrrr
WILLIAM
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Laurent
1 de set. de 2024
Laurent
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Roland
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Roland
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Johan
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
MAGALI
Viatge en família
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
MAGALI
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Alexander
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles OK!
Alexander
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
younes
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
younes
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rundum zufrieden
Alexander
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Florent
Viatge de negocis
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florent
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Chanh phirak
Viatge de negocis
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chanh phirak
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
David
Viatge de negocis
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Laurent
24 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Florian
25 de març de 2024
Florian
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Jonas
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour
Jonas
Estada d’1 nit (febr. 2024)