Mar Inn Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Plaça Jose Prudencio Padilla
Galeria de fotos de l’allotjament Mar Inn Hotel





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 2 llits dobles, no fumadors

Habitació doble Comfort, 2 llits dobles, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit doble, no fumadors, bany privat

Habitació Comfort, 1 llit doble, no fumadors, bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle15#13a-36, Riohacha, La Guajira
Sobre aquest allotjament
Mar Inn Hotel
Allotjaments similars

Tomasa House
Tomasa House
- Banyera d'hidromassatge
- Rentadora
- Assecadora
- Aire condicionat
Preu actual: 173 €
5 de gen. - 6 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de Colòmbia sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària des de fora de Colòmbia i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit. Aquesta exempció només s'aplica a reserves de paquets turístics (allotjament i altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament no hi ha aigua calenta
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Mar Inn
Mar Inn Hotel Hotel
Mar Inn Hotel Riohacha
Mar Inn Hotel Hotel Riohacha
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Mar Inn Hotel
9,6
Magnífic
9,6
Neteja
9,6
Comoditats
9,6
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de gen. de 2023
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Ramiro
Viatge en família
19 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramiro
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en grup
10 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Ilia
Viatge de negocis
19 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muchas gracias para el staff
Ilia
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Gabriel
28 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Marlyn
Viatge en família amb nens petits
24 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlyn
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Euro
Viatge en família
15 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Euro
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Cesa
11 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesa
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Roberto
Viatge de negocis
16 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
fiorella
21 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendado
fiorella
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Tom
Viatge de negocis
12 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super Service!
Tom
Estada de 5 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Valentina
Viatge en família
11 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy nuevo!
Valentina
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
2 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Alberto
Viatge de negocis
23 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)



