Nobile Inn Dutra Rio De Janeiro
Hotel a São João de Meriti amb sauna i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Nobile Inn Dutra Rio De Janeiro





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 51 €
taxes i impostos inclosos
7 de nov. - 8 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni
8,6 sobre 10
Excel·lent
(20 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Senador Nereu Ramos, 238, Jardim Meriti, São João de Meriti, 25555-440
Sobre aquest allotjament
Nobile Inn Dutra Rio De Janeiro
Allotjaments similars

NOB'S HOTEL - SÃO JOÃO DE MERITI
NOB'S HOTEL - SÃO JOÃO DE MERITI
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
5.0 de 10, 14 opinions
Preu actual: 24 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15.00 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 85 BRL per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
L’allotjament també es coneix com a
Red Roof Inn Dutra Hotel Sao Joao de Meriti
Red Roof Inn Dutra Hotel
Red Roof Inn Dutra Sao Joao de Meriti
Preguntes freqüents
Opinions: Nobile Inn Dutra Rio De Janeiro
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 d’oct. de 2025
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eddu
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eddu
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Cristina
8 de set. de 2025
Cristina
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Haojian
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haojian
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
RAFAEL
8 d’ag. de 2025
RAFAEL
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nídia
Viatge de negocis
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RELAÇÃO CUSTO BENEFICIO EXCELENTE
Nídia
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Aleksandro
7 d’ag. de 2025
Aleksandro
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
BRUNO
28 de jul. de 2025
BRUNO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Vicente
17 de jul. de 2025
Vicente
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Karolyne
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Karolyne
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Silvio
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvio
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Marcos
2 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcos
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo Roberto
Viatge en família
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo Roberto
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sabrina de Sant
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sabrina de Sant
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nathan
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wesllen
Viatge de negocis
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wesllen
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
Viatge de negocis
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mauro
31 de maig de 2025
Mauro
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jacksleo
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacksleo
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vicente
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vicente
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vicente
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Vicente
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sem quiabo.
Eduardo
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vicente
Viatge de negocis
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
O café da manhã piorou muito
Vicente
Estada de 2 nits (abr. 2025)








