Nobile Inn Dutra Rio De Janeiro
Hotel a São João de Meriti amb sauna i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nobile Inn Dutra Rio De Janeiro





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni
8,8 sobre 10
Excel·lent
(18 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Senador Nereu Ramos, 238, Jardim Meriti, São João de Meriti, 25555-440
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

VOX HOTEL
VOX HOTEL
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 168 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15.00 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 85 BRL per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
L’allotjament també es coneix com a
Red Roof Inn Dutra Hotel Sao Joao de Meriti
Red Roof Inn Dutra Hotel
Red Roof Inn Dutra Sao Joao de Meriti
Preguntes freqüents
Opinions: Nobile Inn Dutra Rio De Janeiro
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciano
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Interessante!
Viatger verificat
Estada de 8 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Rodrigo
27 d’abr. de 2025
Rodrigo
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sabrina
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sabrina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Aroldo
6 d’abr. de 2025
Aroldo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabiana
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabiana
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Shaady Adly Ayaad, Edmonton
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shaady Adly Ayaad
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vicente
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vicente
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
13 de març de 2025
Luciano
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
jonny nelson
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Espectacular.
jonny nelson
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gilberto
25 de febr. de 2025
Gilberto
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Patricia
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sol até as 13h só!
Patricia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Renan
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
ELISANGELA RISTOW
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELISANGELA RISTOW
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Cristini
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Não recomendo ir com a família
Cristini
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sensacional
Ricardo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gilberto
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilberto
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
vanessa
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vanessa
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Jéssica
5 de febr. de 2025
Jéssica
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Wesllen
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wesllen
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Roberto
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Vanderson
18 de gen. de 2025
Vanderson
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
josemir
Viatge en família
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
josemir
Estada de 3 nits (gen. 2025)