Be Loft Lounge
Hotel a Rio de Janeiro amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Be Loft Lounge





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, vistes al llac

Habitació Comfort, vistes al llac
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Estrada da Barra da Tijuca 431, Rio de Janeiro, RJ, 22611-201
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Américas Barra Hotel
Américas Barra Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
7.4 de 10, Bé, 1.003 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 24 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-18:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Be Loft Lounge Hotel
Be Loft Lounge Rio de Janeiro
Be Loft Lounge Hotel Rio de Janeiro
Preguntes freqüents
Opinions: Be Loft Lounge
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de maig de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
Viatge en grup
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yeda
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yeda
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel com piscina excelente área externa.
Bruno
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
André
Viatge en grup
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
André
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Marcelo
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Marcelo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano da Silva Lucena
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciano da Silva Lucena
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Vanessa
Viatge en grup
3 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vanessa
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Danilo
Viatge en grup
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Danilo
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JORGE
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
JORGE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Eduardo
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo beneficio
Eduardo
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Vanessa
Viatge en grup
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Vanessa
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
KATIUSCE
30 de març de 2025
KATIUSCE
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Thaynara
Viatge en grup
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thaynara
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
MARIA CRISTINA
28 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIA CRISTINA
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Paulo
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Andrea Pecoraro
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo beneficio
Andrea Pecoraro
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cyntia M
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cyntia M
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Pedro
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edgar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
rodrigo
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rodrigo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Felipe
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
9 de febr. de 2025
Jose
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
9 de febr. de 2025
Andre
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
1/5 - Misrepresented Property & Poor Experience




Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets