Be Loft Lounge
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de la Barra de Tijuca
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Be Loft Lounge





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, vistes al llac

Habitació Comfort, vistes al llac
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Estrada da Barra da Tijuca 431, Rio de Janeiro, RJ, 22611-201
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ibiza Barra Hotel
Ibiza Barra Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.6 de 10, Bé, 509 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 24 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-18:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Be Loft Lounge Hotel
Be Loft Lounge Rio de Janeiro
Be Loft Lounge Hotel Rio de Janeiro
Preguntes freqüents
Opinions: Be Loft Lounge
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de maig de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Paulo
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Andrea Pecoraro
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo beneficio
Andrea Pecoraro
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cyntia M
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cyntia M
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Pedro
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edgar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
rodrigo
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rodrigo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Felipe
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
9 de febr. de 2025
Jose
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
9 de febr. de 2025
Andre
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
1/5 - Misrepresented Property & Poor Experience




Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Sash
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sash
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Deborah
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Deborah
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Hal
Viatge en grup
2 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Do not go there!
Hal
Estada de 5 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Giovanna
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giovanna
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Adriana
Viatge en grup
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Restaurante
Adriana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Antonio Gleyson
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio Gleyson
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
PAULO ROBERTO
Viatge en grup
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BOA
PAULO ROBERTO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Eduardo
Viatge en grup
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BOA !
Eduardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Meu ponto de vista
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
guilherme
26 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
guilherme
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Iván Miqueas
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Iván Miqueas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alanderson
25 de gen. de 2025
Alanderson
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Ydrish
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ydrish
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Zilma
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Zilma
Estada d’1 nit (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets