Wood Hotel by Frich's
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Piscina Ankerskogen
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Wood Hotel by Frich's





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 130 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals econòmica, 2 llits individuals
El més destacat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Terra tèrmic (bany)
Bany privat
Un assecador de cabells
Netflix
Carregar totes les fotos de: Habitació triple panoràmica

Habitació triple panoràmica
El més destacat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Terra tèrmic (bany)
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, vistes al llac

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, vistes al llac
El més destacat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Terra tèrmic (bany)
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Terra tèrmic (bany)
Bany privat
Un assecador de cabells
Netflix
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tårnvegen 55, Ringsaker, 2380
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Frich´s Hotel Hamar
Frich´s Hotel Hamar
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 327 opinions
Preu actual: 115 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 NOK per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
L’allotjament també es coneix com a
Wood Hotel Frich's Hotel Spiseri Ringsaker
Wood Hotel Frich's Hotel Spiseri
Wood Frich's Spiseri Ringsaker
Hotel Wood Hotel - Frich's Hotel & Spiseri Ringsaker
Ringsaker Wood Hotel - Frich's Hotel & Spiseri Hotel
Hotel Wood Hotel - Frich's Hotel & Spiseri
Wood Hotel - Frich's Hotel & Spiseri Ringsaker
Wood Frich's Spiseri
Wood Frich's Spiseri Ringsaker
Wood Hotel by Frich's Hotel
Wood Hotel by Frich's Ringsaker
Wood Hotel Frich's Hotel Spiseri
Wood Hotel by Frich's Hotel Ringsaker
Preguntes freqüents
Opinions: Wood Hotel by Frich's
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
suzanna
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
suzanna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
David
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Liv
Viatge en grup
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liv
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Mads
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mads
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
GLENN
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GLENN
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ståle
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ståle
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jacob
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacob
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Per Magnus
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per Magnus
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Bente
Viatge de negocis
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bente
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Eva
8 de març de 2025
Eva
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vetle olaussen
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vetle olaussen
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Bjørn
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
For smale senger
Bjørn
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ellen
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ellen
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Loveleen
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loveleen
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nureda
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nureda
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pehr
25 de febr. de 2025
Pehr
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
John
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
John
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adelen
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adelen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Lars
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Freddy
Viatge en família
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Freddy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Morten
Viatge de negocis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Morten
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisbet
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kommer gjerne tilbake
Lisbet
Estada d’1 nit (gen. 2025)