BON Hotel Waterfront Richards Bay
Hotel a Richards Bay amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament BON Hotel Waterfront Richards Bay





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran

Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Suite Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor LCD
2 Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corner of Bridgetown & Pioneer Road, TuziGazi Waterfront, Richards Bay, KwaZulu-Natal, 3901
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Peermont Metcourt Hotel at Umfolozi
Peermont Metcourt Hotel at Umfolozi
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.8 de 10, 8 opinions
Preu actual: 92 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 235 ZAR per adult i 117.50 ZAR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 35 ZAR per estada.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 850.00 ZAR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-21:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Protea Hotel Richards Bay
Protea Hotel Richards Bay Waterfront
Protea Hotel Waterfront Richards Bay
Protea Waterfront
Protea Waterfront Richards Bay
Richards Bay Protea Hotel
Richards Bay Protea Hotel Waterfront
Richards Bay Waterfront
Waterfront Protea Hotel Richards Bay
Waterfront Richards Bay
Protea Hotel Marriott Richards Bay Waterfront
Protea Marriott Richards Bay Waterfront
BON Hotel Waterfront Richards Bay
BON Hotel Waterfront
BON Waterfront Richards Bay
BON Waterfront
Bon Waterfront Richards Bay
BON Hotel Waterfront Richards Bay
Protea Hotel Waterfront Richards Bay
BON Hotel Waterfront Richards Bay Hotel
BON Hotel Waterfront Richards Bay Richards Bay
Protea Hotel by Marriott Richards Bay Waterfront
BON Hotel Waterfront Richards Bay Hotel Richards Bay
Bon Waterfront Richards Bay
BON Hotel Waterfront Richards Bay Hotel
BON Hotel Waterfront Richards Bay Richards Bay
BON Hotel Waterfront Richards Bay Hotel Richards Bay
Preguntes freqüents
Opinions: BON Hotel Waterfront Richards Bay
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 9 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Zwelakhe
26 de març de 2025
Zwelakhe
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Mark
8 de gen. de 2025
Mark
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Past its best
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark, Crouch End
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Bruce and Jody
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Bad night with Club next door
Bruce and Jody
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Mark S.
Viatge en parella
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark S.
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
TS
23 de juny de 2024
TS
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Siboniso
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Siboniso
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
James
Viatge en parella
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Stephen
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Maria
25 de maig de 2023
Maria
Estada d’1 nit (maig 2023)
2/10, Horrible
ShirleyAnn
Viatge en parella
1 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ShirleyAnn
Estada de 7 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Norberto
28 de març de 2023
Norberto
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
CBN
Viatge de negocis
6 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Had better days
CBN
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Zulu
14 d’oct. de 2022
Zulu
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
MP
2 d’ag. de 2022
MP
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Neeran
9 de jul. de 2022
Neeran
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Jesper
Viatge de negocis
5 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesper
Estada de 3 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Kholiswa
Viatge en grup
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great service look into the breakfast issue
Kholiswa
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Glenn
15 de maig de 2022
Glenn
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Lindokuhle
16 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Lindokuhle
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Mbongiseni
7 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mbongiseni
Estada d’1 nit (gen. 2022)
2/10, Horrible
Rishandra
25 d’oct. de 2021
Rishandra
Estada d’1 nit (oct. 2021)