Prince Hotel
Hotel a Ribeirão Preto amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Prince Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (Economico)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (Economico)
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Minibar
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Minibar
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (Economico)

Habitació doble estàndard (Economico)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Minibar
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Minibar
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Augusto Severo, 154, Vila Tibério, Ribeirão Preto, SP, 14050350
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Monreale Express Ribeirão Preto
Monreale Express Ribeirão Preto
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 1.002 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Prince Hotel Ribeirao Preto
Prince Ribeirao Preto
Prince Hotel Hotel
Prince Hotel Ribeirão Preto
Prince Hotel Hotel Ribeirão Preto
Preguntes freqüents
Opinions: Prince Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de juny de 2025
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
José Augusto
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barato sai caro!!
José Augusto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Junior
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Junior
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Marcos Paulo C
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos Paulo C
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
14 de febr. de 2025
Maria
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Wagner
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Wagner
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Um ótimo hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Luana
Viatge en grup
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Silvio
Viatge de negocis
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Silvio
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
DIOGO C B
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DIOGO C B
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Kelen Cristina Estavanate
19 de nov. de 2024
Kelen Cristina Estavanate
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Davi
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Davi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Antônio Paulo dos Santos
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
pessimo
Antônio Paulo dos Santos
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo beneficio
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge de negocis
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcelo
Viatge de negocis
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
ANDERSON
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ANDERSON
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Ramon
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ramon
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
LUCAS
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otimo
LUCAS
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Marlon
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marlon
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Gilson
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gilson
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Daniely Cardoso da Silva
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniely Cardoso da Silva
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
bruno pablo
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bruno pablo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Fred W
Viatge de negocis
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fred W
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
YOSHIKO A
Viatge de negocis
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOSHIKO A
Estada de 2 nits (jul. 2024)