Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Apiacás





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Apiacás és a Jardim Paulista, a Ribeirão Preto. Museu d'Història de la Medicina i Museu de la Imatge i el So són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura; també pots apropar-te a punts d'interès com ara Seu de la Xacra Mimosa i Plaça de l'Alto do Sao Bento. També val la pena visitar Zoo Bosque Fabio Barreto i Jardí Japonès.

Av. Dr. Plínio de Castro Prado, 818, Jardim Paulista, Ribeirao Preto, SP, 14091170
Què hi ha als voltants
- Centre de Convencions de Ribeirão Preto - 3 minuts en cotxe - 2.6 km
- Centre Comercial Novo - 3 minuts en cotxe - 3.7 km
- Centre Comercial Ribeirão - 4 minuts en cotxe - 3.9 km
- Teatre Pedro II - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
- Rua General Osório - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Posto Antônio Martinez - 5 minuts a peu
- Estância da Picanha - 9 minuts a peu
- Villa Sucree - 8 minuts a peu
- Thiko Sushi - 3 minuts a peu
- Cupim do Paulim - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Apiacás
Serveis de l’allotjament
Serveis de l ’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
OYO Hotel Apiacás
Hotel Apiacás Hotel
Hotel Apiacás Ribeirao Preto
Hotel Apiacás Hotel Ribeirao Preto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Apiacás
7,4
Bo
8,2
Neteja
8,0
Comoditats
7,6
Personal i servei
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
3 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Juliano
16 de nov. de 2020
Juliano
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Riccardo
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Riccardo
Estada de 3 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Adrielle, Ribeirão Preto
Viatge en parella
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrielle
Estada d’1 nit (set. 2020)
4/10, Deficient
Cristiane
8 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Cristiane
Estada de 3 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
6/10, Acceptable
LUCIANO
21 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
LUCIANO
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
SERGIO LUIZ
11 de maig de 2020
SERGIO LUIZ
Estada d’1 nit (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Hedgar
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eu recomendo
Hedgar
Estada de 3 nits (abr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 d’abr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2020)
10/10, Excel·lent
DIEGO
15 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DIEGO
Estada de 3 nits (abr. 2020)
8/10, Bo
Hedgar
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel pratico e bom
Hedgar
Estada de 3 nits (abr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de març de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
ricardo
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ficar em último caso
ricardo
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Tatiana
Viatge en família
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Atende a viagens rapidas
Tatiana
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Divan
Viatge de negocis
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Divan
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Karina
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karina
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
CARLOS NEWTON
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLOS NEWTON
Estada d’1 nit (des. 2019)