Hotel-Motel Sol II
Hotel a Requena amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel-Motel Sol II





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

N III KM 272.4 REQUENA, ES, Requena, Valencia, 46340
Sobre aquest allotjament
Hotel-Motel Sol II
Allotjaments similars

Area de Servicio el Rebollar
Area de Servicio el Rebollar
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
6.8 de 10, 13 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 5.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: V H01003 V
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel-Motel Sol II Hotel Requena
Hotel-Motel Sol II Hotel
Hotel-Motel Sol II Requena
Hotel-Motel Sol II Hotel
Hotel-Motel Sol II Requena
Hotel-Motel Sol II Hotel Requena
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel-Motel Sol II
8,8
Excel·lent
8,6
Neteja
7,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
GILLES
7 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GILLES
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Rufino
22 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rufino
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Maica
Viatge en família
2 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel
Maica
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
M Esther
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Motel de carretera
M Esther
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Cazorla
Viatge en grup
28 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel en famille


Cazorla
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Yulia
6 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yulia
Estada d’1 nit (juny 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
frederic
Viatge en família
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
propre mais moyen
frederic
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
De vuelta a casa
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Raquel
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raquel
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Luis
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Petra
25 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Would book again
Petra
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Alfred
4 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfred
Estada d’1 nit (març 2019)
2/10, Horrible
Bernard
11 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
manque de confort arriéré
Bernard
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Emma
3 de set. de 2018
Helt ok
Emma
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Patricia
10 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Patricia
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Raul
16 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








