The Oyster Point Hotel
Hotel a Red Bank amb un port esportiu i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Oyster Point Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 188 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, vistes al riu

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, vistes al riu
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 2 llits dobles

Habitació doble Deluxe, 2 llits dobles
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

146 Bodman Pl, Red Bank, NJ, 07701
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Molly Pitcher Inn
Molly Pitcher Inn
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.004 opinions
Preu actual: 198 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 11 i 18 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 USD per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Oyster Hotel
Oyster Point
Oyster Point Hotel
Oyster Point Hotel Red Bank
Oyster Point Red Bank
The Oyster Point Hotel Hotel
The Oyster Point Hotel Red Bank
The Oyster Point Hotel Hotel Red Bank
Preguntes freqüents
Opinions: The Oyster Point Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dawn Chanin
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dawn Chanin
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
Viatge en família
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
26 de maig de 2025
David
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rachel
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Arthur
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arthur
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en parella
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kevin
Viatge en parella
22 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Kevin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mercy
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mercy
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
James
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dorothy
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dorothy
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
30 d’abr. de 2025
Scott
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aida
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Aida
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana, Matawan
Viatge en parella, Viatge en grup
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Clair
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions


Clair
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lynn
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Katherine
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katherine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
Viatge en grup
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michele
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
MICHELLE
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MICHELLE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
danielle
5 d’abr. de 2025
danielle
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Lakesha
4 d’abr. de 2025
Lakesha
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Christine
31 de març de 2025
Christine
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Felton, Albany
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felton
Estada de 2 nits (març 2025)