NovoHotell Recife
Hotel a Recife amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NovoHotell Recife





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació (Master)

Habitació (Master)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Suite (Master Flat)

Suite (Master Flat)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Planxa i post de planxar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Henrique Dias, 70, Boa Vista, Recife, PE, 50070-140
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kastel Manibu Recife - Boa Viagem
Kastel Manibu Recife - Boa Viagem
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 1.080 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 35 BRL per adult i 35 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament vigilat sense assistència: 20 BRL per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
NovoHotell Recife Hotel
NovoHotell Recife
NovoHotell
NovoHotell Recife Brazil
NovoHotell Recife Hotel
NovoHotell Recife Recife
NovoHotell Recife Hotel Recife
Preguntes freqüents
Opinions: NovoHotell Recife
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Josean
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josean
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jessica
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Izadora
Viatge en família
15 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Pousada apenas para dormir e não passar muitotempo
Izadora
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro Henrique
Viatge en grup
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro Henrique
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Alonso
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alonso
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
FABIO
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Boa opção
FABIO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
ALDENE MARIA
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EXCELENTE
ALDENE MARIA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel maravilhoso
Jessica
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elton
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Excelente café da manhã
Elton
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Audrey
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Audrey
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Soraya
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa
Soraya
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Paulo
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Paulo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
25 de febr. de 2025
Ana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
José R
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
José R
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Soraya
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilhosa
Soraya
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Aparecida
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viajem em busca de Saúde
Maria Aparecida
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Ayslan
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ayslan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Cybele
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa
Cybele
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
LEONARDO
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LEONARDO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Stuart
18 de febr. de 2025
Stuart
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Moisés Alves de
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Moisés Alves de
Estada d’1 nit (febr. 2025)