Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Anahi





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
7,8 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Álvaro Pinto Carvalheira, 305, Piedade, Jaboatão dos Guararapes, PE, 54400110
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Anahi Jaboatao
Hotel Anahi Jaboatao
Hotel Anahi Jaboatao dos Guararapes
Anahi Jaboatao dos Guararapes
Hotel Anahi Hotel
Hotel Anahi Jaboatão dos Guararapes
Hotel Anahi Hotel Jaboatão dos Guararapes
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Anahi
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Gilnison
Viatge de negocis, Viatge en grup
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilnison
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
11 de maig de 2025
Fernando
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
ANA CLAUDIA
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel precisando de mais carinho e atenção gestão.
ANA CLAUDIA
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Djnane
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bom mas precisa melhorar
Djnane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Gilney
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bom.
Gilney
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Claudio
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Kristal
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kristal
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth de Fatima moura
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elizabeth de Fatima moura
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joselmo
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joselmo
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anderson
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
17 de març de 2025
Pedro
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Deivson
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deivson
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Boa estadia, com alguns contratempos
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Kevlemn
10 de març de 2025
Kevlemn
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Claudio
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Thaisa
Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thaisa
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriella Gomes
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriella Gomes
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Bianca Brítany
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bianca Brítany
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Matheus
25 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Matheus
Estada d’1 nit (febr. 2025)