Fity Hotel
Hotel als afores amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fity Hotel





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
9,8 sobre 10
Magnífic
(21 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
7,2 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 1 dormitori

Habitació prèmium, 1 dormitori
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Dhalia, 67, Recife, 50660-100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

BEACH CLASS CONVENTION BY MAI
BEACH CLASS CONVENTION BY MAI
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 42.90 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 20.00 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 79.90 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Fity Hotel Recife
Fity Recife
Fity Hotel Hotel
Fity Hotel Recife
Fity Hotel Hotel Recife
Preguntes freqüents
Opinions: Fity Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Renata Cintrão Simões de
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Renata Cintrão Simões de
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nils
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nils
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Aparecida
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Maria Aparecida
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marcus
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcus
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elton
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elton
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ademar
25 de març de 2025
Ademar
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
IZABEL
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
10
IZABEL
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tiago
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiago
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fatima
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fatima
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Arthur
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Volto mais vezes.
Arthur
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
jonatas freire angelim
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jonatas freire angelim
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
DR BRAULIO
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DR BRAULIO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
IGOR
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
IGOR
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
9 de març de 2025
Diego
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wanduy Carvalho
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CAMA EXCELENTE
Wanduy Carvalho
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Camila
Viatge en grup
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camila
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Thiago
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thiago
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joao
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joao
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
joel
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
joel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
José Eduardo
1 de març de 2025
José Eduardo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jonas
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa acomodação
Jonas
Estada de 2 nits (febr. 2025)