Fity Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel als afores amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Fity Hotel

Exterior
Vestíbul
Vestíbul
Habitació prèmium, 1 dormitori | 1 dormitori, matalassos amb encoixinament addicional i minibar
Esmorzar diari d'estil bufet (42.90 BRL per persona)
VIP Access

Opinions

9,2 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Aparcament disponible
  • S’admeten animals
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Aire condicionat
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

9,8 sobre 10
Magnífic
(21 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
  • 17 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació triple estàndard

7,2 sobre 10
(5 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
  • 19 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual O BÉ 3 llits individuals

Habitació triple superior

8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
  • 19 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 llit individual O BÉ 3 llits individuals

Habitació prèmium, 1 dormitori

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit de matrimoni gran i 2 llits individuals O BÉ 4 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals superior

8,8 sobre 10
Excel·lent
(18 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
  • 17 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Rua Dhalia, 67, Recife, 50660-100

Què hi ha als voltants

  • Platja de Boa Viagem - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Centre Comercial Recife - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Plaça Boa Viagem - 17 minuts a peu - 1.5 km
  • Platja de Pina - 3 minuts en cotxe - 3.5 km
  • Shopping RioMar - 5 minuts en cotxe - 4.6 km

Com moure’s per la zona

  • Angelo de Sousa Station: 12 min en cotxe
  • Tancredo Neves Station: 3 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Recife-Guararapes (REC): a 11 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Coco Bambu Recife - ‬4 minuts a peu
  • ‪Frutaria - ‬3 minuts a peu
  • ‪Laça Burguer - ‬5 minuts a peu
  • ‪Gosto de Bolo - ‬2 minuts a peu
  • ‪Orla Bar e Restaurante - ‬11 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Fity Hotel

Hotel a prop de Platja de Boa Viagem
Una terrassa, un jardí i una bugaderia són només algunes de les comoditats que ofereix Fity Hotel. El restaurant restaurant cuina italiana de les instal·lacions, Pilo Cucina, ofereix esmorzars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a les zones comunes.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei d'aparcador de cotxes (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Sala de recepcions, màquina expenedora i allotjament lliure de fum
  • Atenció multilingüe, servei de recepció obert les 24 hores i ascensor
  • A les opinions dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal i de la ubicació
Característiques de l'habitació
A Fity Hotel, totes les habitacions ofereixen comoditats com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com cadires d'escriptori i caixes fortes. A les opinions dels clients es diuen coses molt bones de la neteja de les habitacions de l'allotjament.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Servei de neteja diari, escriptoris i cadires d'escriptori

Idiomes

Anglès, portuguès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament amb assistència vigilat i cobert a les instal·lacions (20 BRL per dia)
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:00 a 10:00: 42,90 BRL per persona
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Pilo Cucina

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Agafador al costat del vàter
  • Ascensor
  • Seient del vàter elevat
  • Senyalització en braille o en relleu
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada

Més serveis

  • 1 edifici
  • 9 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2018
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols
  • Matalàs amb encoixinament addicional

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
El titular de la targeta ha de presentar la targeta de crèdit utilitzada per fer la reserva en fer l'entrada, juntament amb el document d'identitat amb fotografia corresponent, i qualsevol arranjament s'ha de coordinar amb l'allotjament abans de l'arribada

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 79.90 BRL per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
1 en total (fins a 12 kg per animal de companyia)
Només en determinades habitacions (s'apliquen restriccions); és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 6 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 42.90 BRL per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 20.00 BRL per dia.
  • Càrrec per animals de companyia: 79.90 BRL per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum

Informació addicional

Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.

L’allotjament també es coneix com a

Fity Hotel Recife
Fity Recife
Fity Hotel Hotel
Fity Hotel Recife
Fity Hotel Hotel Recife

Preguntes freqüents

Fity Hotel accepta animals de companyia?

Sí, Fity Hotel admet gats i gossos (1 com a màxim) que pesin fins a 12 kg cadascun. Es cobra una taxa de 79.90 BRL per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Fity Hotel?

S'ofereix un servei d'aparcament amb assistència per 20.00 BRL per dia. Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Fity Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Fity Hotel?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Fity Hotel?

Aquest hotel es troba a Boa Viagem i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Platja de Boa Viagem i Centre Comercial Recife. Plaça Boa Viagem i Església de Nossa Senhora da Boa Viagem també són a menys de 2 km. Tancredo Neves Station és a 22 min a peu i Shopping Station, a 22 min.

Opinions: Fity Hotel

Opinions

9,2

Fantàstic

Puntuació 10: Excel·lent. 664 de 1004 opinions
Puntuació 8: Bo. 244 de 1004 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 66 de 1004 opinions
Puntuació 4: Deficient. 16 de 1004 opinions
Puntuació 2: Horrible. 14 de 1004 opinions

9,2/10

Neteja

9,4/10

Personal i servei

8,6/10

Comoditats

9,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

9,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Vlamison

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Location great Clean ok Breakfast good Mattress terrible need to be replace urgent!!!!!!!
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Renata Cintrão Simões de

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Nils

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Maria Aparecida

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Recomendo

Adore o hotel, localização perfeita, muito limpo, atendimento cordial. Indico.
Estada de 4 nits (març 2025)

8/10, Bo

Marcus

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muito bom e restaurante excelente!
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Elton

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendimento ótimo e restaurante com uma comida e atendimento excelente, alta gastronomia.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Ademar

Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

IZABEL

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

10

Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Tiago

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Marcos

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Fatima

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Arthur

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Volto mais vezes.

Local ótimo e muito organizado.
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

jonatas freire angelim

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incrível,muito bom,e atendimento diferenciado,funcionários excelentes
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

DR BRAULIO

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quartos limpos. Recepcionista educado e prestativo. Boa estada
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Ricardo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good hotel
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

IGOR

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Diego

Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Wanduy Carvalho

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

CAMA EXCELENTE

ESTADIA MUITO BOA COMO SEMPRE, O HOTEL ATENDE MUITO BEM, A CAMA E EXCELENTE.
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Camila

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A estadia foi muito boa, porém, alguns detalhes podem melhorar a experiência. ex: espelho de corpo todo no quarto café da manhã até as 11hrs (10h é muito cedo) O restaurante do hotel é bem gostoso também. Os funcionários são bastante atenciosos
Estada de 4 nits (març 2025)

8/10, Bo

Thiago

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
O check in foi muito bom e a estadia em geral também. Ponto de atenção foi no restaurante que durante o jantar não fomos muito bem tratados.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Joao

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

joel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

6/10, Acceptable

José Eduardo

Hotel bem localizado, sem luxo e médio conforto.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Jonas

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Boa acomodação

Bom hotel. Boas acomodações. Perto de tudo: praia, shopping, farmácia, supermercado…
Estada de 2 nits (febr. 2025)