Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ohana Resort and Restaurant





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Matalàs de Select Comfort
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Ohana Resort and Restaurant es troba a Rayong, a prop de la platja. La bellesa natural d'indrets com ara Platja de Mae Rumphung i Platja de Suan Son no deixarà indiferent els viatgers; si et ve de gust una mica d'activitat, no et perdis Moll de Koh Samet.
També val la pena visitar Arboretum Sopha i Laem Noina.

45/7 Moo10 Mae Ram Phueng-Sukhumvit Road, Rayong, 21000
Què hi ha als voltants
- Platja de Mae Rumphung - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
- Aquari de Rayong - 15 minuts en cotxe - 9.9 km
- Moll de Ban Phe - 16 minuts en cotxe - 14.1 km
- Platja de Suan Son - 17 minuts en cotxe - 16.4 km
- Platja de Saeng Chan - 21 minuts en cotxe - 16.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- ป้ายา (Paya)
- เจ๊จิ๋มโต๊ะกลม - 2 minuts en cotxe
- ครัวมะพร้าวอ่อน - 6 minuts en cotxe
- Café Amazon (คาเฟ่ อเมซอน) - 4 minuts en cotxe
- รำเจย - 4 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3500 THB per vehicle només l'anada.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Ohana Resort Rayong
Ohana Resort
Ohana Rayong
Ohana Resort Restaurant
Ohana And Restaurant Rayong
Ohana Resort and Restaurant Hotel
Ohana Resort and Restaurant Rayong
Ohana Resort and Restaurant Hotel Rayong
Preguntes freqüents
Opinions: Ohana Resort and Restaurant
Opinions
8,2
Molt bo
7,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
Viatge en família
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de març de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de març de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
YI-SHUN
9 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YI-SHUN
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Daiki
Viatge en grup
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daiki
Estada de 2 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Raine
Viatge en grup
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nice hotel but strange concept
Raine
Estada de 8 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
TOSHIO
5 de gen. de 2019
TOSHIO
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Katarina
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toppen resort men tråkig omgivning
Katarina
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Thomas
27 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lovely little resort in a not so nice area
Thomas
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
pailin
27 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pailin
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
wiranrat
13 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wiranrat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
roong, thailand bangkok
3 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roong
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Tippa, TH
6 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
My son enjoy with facility in hotel.
Tippa
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
fabian, e
4 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hammer!!
fabian
Estada de 7 nits (juny 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de maig de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
It can be a better resort.
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Swimming pool water was not clear
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Eric
11 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Eric
8/10, Bo
D Allan
18 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja