Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Marquise Boutique Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 36 €
taxes i impostos inclosos
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

51/2 Rajbamrung Rd. MuangRayong, Rayong, 21000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 200.0 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600 THB per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 300.00 THB només l'anada (entre 6 i 10 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Marquise Boutique Hotel Rayong
Marquise Boutique Rayong
Marquise Boutique
Marquise Boutique Hotel Hotel
Marquise Boutique Hotel Rayong
Marquise Boutique Hotel Hotel Rayong
Preguntes freqüents
Opinions: Marquise Boutique Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rayong Marquis hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Oeyvind
29 de des. de 2024
Oeyvind
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Alexander
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Pierre
Viatge en parella
19 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierre
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Lian
Viatge en família
31 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Lian
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Paerpun
18 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paerpun
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Anne
1 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anne
Estada de 4 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Siisti ja mukavahko
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Songphop
Viatge en parella
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Songphop
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Vicente
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vicente
Estada de 3 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Minna
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Beautiful and comfortable hotel
Minna
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 9 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Jurg
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jurg
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Chatree, Bangkok
22 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chatree
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Riku
17 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great and cozy new hotel and friendly staff
Riku
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Hannah
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautifully decorated and comfortable
Hannah
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Patt
6 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very nice
Patt
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and clean
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Sachin, Singapore
14 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sachin
Estada d’1 nit (juny 2018)