Central Place Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Basar Nocturn Estrella
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Central Place Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 15 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

133/63 Radchavimon 2 Road, Tambon Thapradoo, Amphoe Muang, Rayong, 21000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Chomdao Hotel
Chomdao Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 8 opinions
Preu actual: 13 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 200.0 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Central Place Hotel Rayong
Central Place Rayong
Central Place Hotel Hotel
Central Place Hotel Rayong
Central Place Hotel Hotel Rayong
Preguntes freqüents
Opinions: Central Place Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Security issue?
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
HAESEONG
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HAESEONG
Estada de 3 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Tore
2 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Styr unna
Tore
Estada de 6 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Arnfinn
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Billig og bra hotel.
Arnfinn
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Kurt
22 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kurt
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
david
16 de set. de 2018
david
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
LEONID
29 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Хорошее качество по разумной цене.
LEONID
6/10, Acceptable
Preeyanun
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Preeyanun
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Pierre
5 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
NAGIKEN, OKINAWA
20 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
古いが感じの良く、立地も便利なホテル
NAGIKEN
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
คุณภาพสมเหตุผลกับราคา
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent location, value for the money
Viatger verificat
8/10, Bo
jack
5 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
supper service, great location ,clean, prices good
jack
8/10, Bo
Ali
19 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Ali
8/10, Bo
jack
14 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great service and product price
jack
6/10, Acceptable
danai
19 de des. de 2016