Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kaiserhof Ravensburg





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mauerstraße 17, Ravensburg, BW, 88212
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22.00 EUR per adult i 5.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 15 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 28 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Número de registre de l’allotjament: HRA 725072
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kaiserhof
Kaiserhof Ravensburg
Hotel Kaiserhof Ravensburg Hotel
Hotel Kaiserhof Ravensburg Ravensburg
Hotel Kaiserhof Ravensburg Hotel Ravensburg
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kaiserhof Ravensburg
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Carmen
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gunnar
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Gunnar
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mikko
13 d’abr. de 2025
Mikko
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kristijan
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristijan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Zhao
Viatge de negocis, Viatge en família
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful
Zhao
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Maryna
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maryna
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
CHANGHO
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHANGHO
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge de negocis
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Silke
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silke
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
alan
Viatge de negocis
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
alan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
John
22 de juny de 2024
John
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Vlad
Viatge de negocis
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vlad
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Alain
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
David
19 d’abr. de 2024
David
Estada de 2 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
Alain
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business trip
Alain
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Hendrik
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hendrik
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Josef
Viatge de negocis
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josef
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Trevligt hotell nära de gamla stan
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Cigdem
11 de des. de 2023
Cigdem
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Annette
Viatge en grup
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annette
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Constantin
9 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Constantin
Estada de 2 nits (nov. 2023)